Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی روز چهارشنبه در نشست با فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیران ادارات و نهادها، فرماندهان نظامی و انتظامی و نیز پایگاه‌های بسیج اداری و کارگری این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: تواضع و فروتنی نسبت به مردم و خدمت بدون منت به آنها و واسطه خیر شدن از دیگر راه‌های ترویج فرهنگ بسیجی در ادارات و نهادها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس افزود: ایثار، مهمترین دستاورد دوران دفاع مقدس است و داشتن روحیه ایثار که محور مقاومت می‌باشد، امروز از نیازهای ضروری درجامعه بالاخص در ادارات و نهادها است.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: حاکم شدن فرهنگ بسیجی در ادارات و نهادها و داشتن روحیه جهادی همراه با ایثار بدون تردید مورد پسند شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که بایستی مورد توجه جدی مدیران و کارکنان قرار گیرد.

وی با اشاره به یکی از سخنان رهبری انقلاب که جنگ امروز با دشمنان را جنگ موازنه اراده‌ها دانستند، تصریح کرد: دراین جنگ کسی برنده است که با اراده قوی‌تر و با شجاعت، شروع کننده اول باشد و اراده خود را به دشمن تحمیل نماید.

امام جمعه گنبدکاووس با یادآوری ساقط کردن پهپاد آمریکایی که چندی پیش به حریم سرزمینی ایران وارد شده بود، ادامه داد: جمهوری اسلامی پس از آن واقعه توانست اراده خود را به دشمنان انقلاب تحمیل کند و از آن پس نیز هرچه موفقیت به دست آوردیم، مربوط به زدن آن پهپاد است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ رمضانعلی قاسم‌پور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز دراین نشست باتبریک هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان آن دوران ابراز امیدواری کرد که همه گروه‌ها و اقشار جامعه بالاخص مدیران ادارات و نهادها، ادامه دهنده خوبی برای راه شهیدان و رزمندگان دوران دفاع مقدس باشند.

به گزارش ایرنا، ۳۱شهریور تا ۶ مهر در تقویم کشورمان به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است تا دلاورمردی رزمندگان و ایستادگی ملت غیور ایران اسلامی، تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

۳۱ شهریور سال ۵۹ رژیم بعث عراق جنگ هشت ساله نابرابر را بر ملت ایران و علیه انقلاب نوپای مردم این سرزمین تحمیل کرد.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس اجتماعی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۴۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری در پیش کنگره یادواره ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس کازرون گفت: یکی از عملیات‌های سرنوشت ساز که فشار بر پیکر ارتش بعث عراق وارد کرد و باعث صدور قطعنامه شد عملیات در شلمچه بود که توسط گردان حضرت زینب (س) و امثال آن انجام شد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از تاسوعا و عاشورا حسینی است و جبهه‌های مقاومت در منطقه خروجی دفاع مقدس است.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست و باید قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران باشیم.

سردار ظهرابی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان می‌خواستند انقلاب را خاموش کنند که امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودنند ما در هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم.

او در این ما با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهدای گردان حضرت زینب (س) از دلاور مندی‌ها و رشادت‌های رزمندگان این گردان در هشت سال دفاع مقدس نکاتی را بیان داشتند.

همچنین در این مراسم امام جمعه کازرون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی با گرامیداشت یاد شهدا حضور همه رزمندگان گردان حضرت زینب (س) دوران دفاع مقدس در شهرستان کازرون را خیر مقدم گفت و تعدادی از فرماندهان و یادگاران به جا مانده از این گردان حاج کاظم پدیدار، امین افشار، بازیار و ساجدی به خاطره گویی از رشادت‌های رزمندگان پرداختند. 

شعر خوانی شاعر انقلابی دکتر دهقانیان فرد و اجرای سرود مالک اشتر از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد