Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آژانس مسافرتی و گردشگری می سی نو در بجنورد گفت: افزایش قیمت ها از سال گذشته تاکنون تاثیر زیادی بر عملکرد آژانس های مسافرتی و گردشگری داشته است.

پیام مهنانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: افزایش قیمت ها سبب شده تا تعداد مسافرانی که در تورهای گردشگری این آژانس شرکت می کردند، کاهش یابد.

وی از کاهش 80 درصدی گردشگران در تورهای گردشگری این آژانس خبر داد و اظهار کرد: این امر بیشتر برای تورهایی بوده که برای خارج از استان برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهنانی در ادامه در اتباط با سایر مشکلات آژانس های گردشگری در این استان توضیح داد: حمل و نقل یکی از اساسی ترین مشکلات است چراکه هزینه های بسیار بالا و توان خرید وسایل نقلیه مورد نیاز است و به طورکلی خرید آن ها نیز برای آژانس ها صرفه اقتصادی ندارد.

وی با بیان اینکه این آژانس گردشگری نیاز جدی به وسیله نقلیه عمومی دارد، ادامه داد: این نیاز از طریق اجاره کردن تامین می شود اما هزینه های زیادی را بر دوش آژانس ها تحمیل می کند.

مدیر آژانس مسافرتی و گردشگری می سی نو در بجنورد همچنین خودروهای دو دیفرانسیل را از دیگر نیاز بیان کرد و گفت: این مشکل می تواند با وارد کردن خودروهای دسته دوم و کار شده توسط دولت و خرید این خودروها توسط آژانس ها مرتفع شود.

وی یکی دیگر از مشکلات را نبود راهنمایان باتجریه اعلام کرد و افزود: البته این مشکل تاحدودی حل شده است.

مهنانی افزود: آژانس‌های گردشگری خراسان‌شمالی برای اینکه بتوانند به راحتی به گردشگران خارجی خدمات ارائه دهند از راهنمایان خوبی برخوردار نیستند به همین علت مجبور هستند تا از ظرفیت استان‌هایی چون تهران بهره گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی مهران‌فر صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: مأموران یگان امداد فرماندهی انتظامی مانه و سملقان در حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی ایسوزو مشکوک و با هماهنگی لازم آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این کامیونت حامل ۳ هزار و ۵۰۰ لیتر چسب مایع فاقد مجوز است، افزود: این خودرو برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل و یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6094942

دیگر خبرها

  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • راز صاحب سینما می‌شود
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد