Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، محفل انس با قرآن کریم و شهدا روز گذشته 2 مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس در تیپ 72 شهید کوکبیان دوکوهه اندیمشک برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از مسئولان، کارکنان پایور و وظیفه حضور داشتند، حجت الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا استاد و حافظ کل قرآن کریم آیاتی از قرآن کریم با موضوع جهاد و فرهنگ ایثار و شهادت قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین در این مراسم سرهنگ ستاد علی ساکی، فرمانده تیپ 72 با اشاره به عملیات غرور آفرین ثامن الائمه(ع) اظهار کرد: عملیات ثامن الائمه (ع) به دلیل وحدت فرماندهی در بین ارتش، سپاه و سایر نیروهای مردمی نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است.

وی در ادامه سخنان خود درباره ارزش‌های معنوی دفاع مقدس و نقش آن در پیروزی ملت ایران سخن گفت.

در پایان این مراسم از 30 نفر از سربازان نمونه، نفرات برتر مسابقه کتابخوانی «حماسه حسینی» و فعالان عرصه نماز جماعت با اهدای لوح سپاس و هدیه تقدیر و تجلیل  به عمل آمد.

در حاشیه این محفل قرآنی، حاضرین از نمایشگاه‌های ارتش اسلام و سبک زندگی قرآنی که به مناسبت هفته دفاع مقدس در در تیپ 72 شهید کوکبیان دوکوهه اندیمشک برپاشده است، بازدید کردند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی محفل انس با قرآن عملیات ثامن الائمه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست

سردار سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری در پیش کنگره یادواره ۱۵۰۰۰ هزار شهید استان فارس کازرون گفت: یکی از عملیات‌های سرنوشت ساز که فشار بر پیکر ارتش بعث عراق وارد کرد و باعث صدور قطعنامه شد عملیات در شلمچه بود که توسط گردان حضرت زینب (س) و امثال آن انجام شد.

فرمانده لشکر ۱۹ فجر گفت: دفاع مقدس ما برگرفته از تاسوعا و عاشورا حسینی است و جبهه‌های مقاومت در منطقه خروجی دفاع مقدس است.

او تصریح کرد: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست و باید قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران باشیم.

سردار ظهرابی اضافه کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمنان می‌خواستند انقلاب را خاموش کنند که امام خمینی (ره) در این خصوص فرمودنند ما در هشت سال دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم.

او در این ما با گرامیداشت یاد و خاطره فرماندهان شهدای گردان حضرت زینب (س) از دلاور مندی‌ها و رشادت‌های رزمندگان این گردان در هشت سال دفاع مقدس نکاتی را بیان داشتند.

همچنین در این مراسم امام جمعه کازرون حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی با گرامیداشت یاد شهدا حضور همه رزمندگان گردان حضرت زینب (س) دوران دفاع مقدس در شهرستان کازرون را خیر مقدم گفت و تعدادی از فرماندهان و یادگاران به جا مانده از این گردان حاج کاظم پدیدار، امین افشار، بازیار و ساجدی به خاطره گویی از رشادت‌های رزمندگان پرداختند. 

شعر خوانی شاعر انقلابی دکتر دهقانیان فرد و اجرای سرود مالک اشتر از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران