Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان  از اعزام شش برگزیده استانی مسابقات قرآن به مرحله کشوری این رقابت‌ها در اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام رنجبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در دو بخش برادران و خواهران از ششم تا نوزدهم مهرماه به میزبانی  استان اصفهان  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان افزود: امسال مسابقات سراسری قرآن کریم به‌صورت دو  مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی این مسابقات مردادماه در استان قم برگزار شد و از استان هرمزگان  13 نماینده در این مسابقات حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر با اشاره به رقابت‌های مرحله نهایی این مسابقات در اصفهان  بیان کرد: در مسابقات بخش حفظ 20 جزء برداران، علی محبی پور از بندرلنگه در رشته 20جزء سعیده ماهرو، صدیقه پردل در رشته ترتیل از بندرعباس، اعظم محمدی حفظ کل از پارسیان، شرمین خان محمدی در رشته حفظ 10جزء از قشم و صغری سادات هاشمی رشته قرائت از بندرعباس به‌عنوان نمایندگان استان به این مسابقات اعزام می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم استان هرمزگان مردادماه امسال  با حضور 240 نفر در بخش آوایی و 30 نفر در بخش معارفی برگزار شد.

رئیس امور قرآنی اوقاف استان تصریح کرد: سازمان اوقاف تنها مرجع رسمی برگزارکننده مسابقات قرآن کریم در کشور است که هرساله مسابقات قرآن کریم را در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌کند و درنهایت با برگزاری مسابقات بین‌المللی، ترویج فعالیت‌های قرآنی را در دستور برنامه‌های قرآنی خود دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی فرهنگی و هنری مسابقات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد

رئیس اداره ورزش کاشان از میزبانی کاشان در مسابقات مرحله دوم دور رفت مسابقات بسکتبال کشوری خبر داد. - اخبار استانها -

محمدجواد سلامیان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری مسابقات لیگ بسکتبال کشوری، اظهار داشت: این دوره از مسابقات دور رفت مرحله دوم لیگ بسکتبال کشور است که از فردا در کاشان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مرحله دوم هشت گروه وجود دارد، افزود: از هر گروه دو تیم به 16 تیم برتر صعود کرده و یک تیم نیز از دور مسابقات حذف شده است و در هر گروه نیز سه تیم قرار دارد تیم بسکتبال تاک کاشان در گروه M این مسابقات قرار دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان در بیان مسابقات لیگ بسکتبال کشور در این شهرستان ابراز داشت: مسابقات از فردا به مدت سه روز در سالن ورزشی تختی کاشان برگزار می‌شود و تیم‌های گروه M مسابقات بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مصاف حریفان خود می‌روند.

وی گفت: فردا تیم بسکتبال تاک کاشان از ساعت 16 به مصاف نفت تهران می‌رود و روز پنجشنبه نیز تیم نفت تهران در مقابل تیم بسکتبال خانه بسکتبال گرگان صف‌آرایی می‌کند و در روز آخر مسابقات دور رفت مرحله دوم مسابقات بسکتبال کشوری تیم تاک کاشان به مصاف نفت بسکتبال گرگان می‌رود.

سلامیان‌زاده با بیان اینکه کاشان با توجه به ظرفیت خود از مسابقات مختلف کشوری میزبانی کرده است، تصریح کرد: میزبانی از مسابقات بسکتبال کشوری و وجود تیم بسکتبال تاک کاشان در این دوره از مسابقات نشان از ظرفیت بالای حوزه ورزش کاشان به ویژه بسکتبال است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • تیراندازان ایران از صعود به مرحله نهایی باز ماندند
  • بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل به ایستگاه آخر رسید
  • محفل انس با قرآن در آبدان برگزار شد
  • طرح قرآنی «بشری» برای دومین‌بار در ملایر کلید می‌خورد
  • کریم منصوری: «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • «معلمی» بزرگترین آرزویم است
  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»