Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@18:45:57 GMT

گرت بیل برای رئال یک بازیکن کلیدی است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۶۳۲۱

گرت بیل برای رئال یک بازیکن کلیدی است

زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل اوساسونا به تمجید از گرت بیل ستاره جنجالی این تیم پرداخته و از او به عنوان یک بازیکن کلیدی یاد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه رئال مادرید امروز در هفته ششم لالیگا به مصاف اوساسونا می‌رود، زین‌الدین زیدان سرمربی این تیم به تمجید از گرت بیل، ستاره ولزی رئال پرداخته و از او به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم خود یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

این در حالی است که در طول تابستان آینده بیل در رئال مادرید با شایعات و گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بود و زیدان به صراحت اعلام کرد ستاره ولزی جایی در برنامه‌های آتی او نخواهد داشت. کار به جایی رسید که گرت بیل تا یک قدمی انتقال به باشگاهی چینی پیش رفت ولی این انتقال در آخرین لحظات با مخالفت مدیران ارشد رئال روبرو شده و به سرانجام نرسید.

 

زیدان از شروع فصل جدید با تغییری صد و هشتاد درجه نسبت به گرت بیل از او به عنوان یکی از بازیکنان فیکس تیم خود استفاده کرده است. گرت بیل هم در فصل جاری عملکرد خوبی داشته و در چهار بازی لالیگا که به میدان رفته دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است.

 

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی با اوساسونا گفت:" گرت بیل تمرکز بالایی دارد. او می‌خواهد موفق باشد و این روزها شرایط خوبی دارد. گرت بیل بازیکن مهمی است و می‌داند که برای ما اهمیت زیادی دارد".

 

سرمربی رئال در ادامه گفت:" گرت بیل زمانی که ما در حال حمله هستیم به تیم کمک می‌کند و زمانی که به دفاع برمی‌گردیم هم به تیم کمک می‌کند. وقتی یک بازیکن جدی و متعهد است می‌تواند برای تیم فوق‌العاده مفید باشد".

 

رئال مادرید گرت بیل زیدان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل زیدان سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن

باواریایی‌ها با انگیزه جبران ناکامی‌های خود در فصل جاری به مصاف رئال مادرید خواهند رفت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته بود. 

کادرفنی بایرن مونیخ، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مادرید را اعلام کرد. بونا سار، کینگزلی کومان، ساشا بویی و رافائل گریرو بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی باواریایی‌ها در نبرد سانتیاگو برنابئو نخواهند بود. 

لیست بایرن مونیخ برای تقابل با رئال مادرید لیست بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • وقتی پیراهن رئال را می پوشید سوپرمن می‌شوید!
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!