Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز گشایش یافت. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی امروز در شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شیراز گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محمود موسوی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: با همکاری دولت، بخش خصوصی موفق به برپایی سیزدهمین نمایشگاه پس از گذشت دو سال توقف شدیم.

وی دلیل برگزاری آیین افتتاحیه این نمایشگاه در دانشکده نفت، گاز و پتروشمیی دانشگاه شیراز را پاسداشت حوزه نفت در محیطی علمی عنوان کرد.

موسوی گفت: با وجود حاکمیت تحریم‌ها و محدودیت‌های صادرات و مواد اولیه، اما برگزار کنندگان نمایشگاه به سمت فرآوری و تولید بهینه پیش می‌روند. 

هدیه توافقنامه پاریس برای ایران: "حذف نفت و گاز از چرخه اقتصاد کشور!"تولید 80 درصد گاز کشور توسط شرکت نفت و گاز پارسراه‌اندازی منطقه ویژه نفت و گاز فارس وارد فاز عملیاتی می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه، نمایشگاه تجهیزات بیمارستانی و بهداشتی نیز در حال برپایی است افزود: این دو نمایشگاه به مدت چهار روز و از ساعت 10 صبح تا 18 بعدازظهر برای بازدیدکنندگان فعال است.

موسوی بیان کرد: 70 درصد از مشارکت‌کنندگان این رویداد از استان فارس و مابقی از سایر استان‌های کشور با 114 شرکت هستند همچنین 13هیئت خارجی برای حضور و بازدید از نمایشگاه دعوت شده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما

به گزارش همشهری آنلاین،‌اخبار غیررسمی حاکی از آن است که چند پزشک دچار نارسایی کلیوی شده‌اند. یک پزشک زن تاکنون فوت شده و یک پزشک دیگر به کما رفته است.

دو منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس صحت این خبر را تایید کرده و گفتند: عامل فروش این مشروبات الکلی دست‌ساز دستگیر شده است.

کد خبر 847908 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم مسمومیت پزشکی

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌ کشورهای اکو برگزار می‌شود 
  • پانزدهمین اجلاس روسای راه‌آهن‌های کشور‌های اکو برگزار می‌شود