Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، پنجمین مرحله مرحله اردوی آمادگی تیم ملی اسلالوم بانوان از روز چهارشنبه 3 مهر ماه و ششمین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم آقایان از 6 مهرماه آغاز می‌شود.

اردوی تیم ملی بانوان در سوادجان چهارمحال و بختیاری تا ٨ مهرماه و تیم آقایان در یاسوج کهگیلویه و بویراحمد تا ١٩ مهرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان فائزه روناسی از اصفهان، نازنین فرزانه از البرز، محدثه حسن‌پور و نگار صادقی از قزوین، دنیا محمدی از کرمانشاه و نگین جباریه از مازندران به اردو دعوت شدند که تمرینات خود را تحت نظر منیره نصرآزادانی مربی و منیره شفقت سرپرست تیم دنبال می‌کنند.

در بخش آقایان نیز فراز حسینیان از اصفهان، مرصاد واحدی از البرز، امیر رضانژاد و محمد مهدوی‌نیا از تهران، محمدمهدی کنارنگ از چهارمحال و بختیاری و عرفان آقایی از گیلان با هدایت اسفندیار شیرمحمدی مربی و احمد گنجی سرپرست به اردو دعوت شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اردوی تیم ملی اسکواش بانوان ایران با حضور هشت ملی پوش از پنجم اردیبهشت ماه آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه داشت.

ملی پوشان در سالن اسکواش کوثر یزد زیر نظر سرمربی تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر خود را برای رقابت‌های آسیایی اماده کردند. 

مسابقات قهرمانی تیمی اسکواش بانوان خردادماه سال جاری در کشور چین انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • اعزام سه هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو