Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نصراله بیگلری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک حادثه رانندگی در جاده «آبیک به قشلاق»  بلافاصله عوامل پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک خودرو پراید به دلایل نا معلومی واژگون شده و راننده خودرو به علت شدت صدمات وارده در دم فوت و سرنشین  ۵ ساله  خودرو مصدوم و  توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان تصریح کرد:کارشناسان پلیس راه علت حادثه را عدم توجه به جلو  راننده سواری پراید اعلام کردند.

عدم توجه به جلو؛ مرگ راننده پژو ۲۰۶ را رقم زد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان در ادامه  از جان باختن یک نفر براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ در قزوین خبر داد.

 سرهنگ بیگلری، اظهار داشت : ماموران پلیس راه استان  در پی اطلاع از وقوع حادثه منجر به فوت در کیلومتر ۸ فرعی جاده فارسیان، بلافاصله به محل  حادثه  اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی عوامل پلیس راه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ واژگون و راننده ۶۰ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت کرده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: براساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان  علت  این سانحه رانندگی، عدم توجه به جلو راننده پژو ۲۰۶ اعلام شد.

کد خبر 4728589

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی قزوین سانحه تصادف هفته دفاع مقدس قزوین بوشهر اربعین حسینی شیراز اربعین 98 شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس پلیس راه تبریز _ آذرشهر روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: این حادثه پیش از ظهر امروز رخ داد و راننده ۵۰ ساله اهل شهرستان مرند جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه این تریلی از ترکیه بارگیری کرده و مقصدش کشور عراق بود، افزود: علت این حادثه ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه و رعایت نکردن سرعت مطمئنه در هنگام بارندگی و لغزندگی جاده است.

سرهنگ حمید دلیری ادامه داد: باتوجه به اینکه بارش باران و لغزنده بودن جاده‌ها، منجر به افزایش تصادفات و واژگونی خودروها می‌شود، لازم است رانندگان وسایل نقلیه با احتیاط بیشتری رانندگی و سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

کد خبر 6098717

دیگر خبرها

  • تصادف به‌خاطر لایی‌کشی خودروی دولتی در نیایش + فیلم
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۸۲ نفر در سوانح رانندگی مشهد مصدوم شدند
  • ۸۲ مصدوم در سوانح رانندگی یک روز مشهد
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد