Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@03:21:24 GMT

تئاتر «بی‌خواص» در ابوزیدآباد اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۶۶۷۲

تئاتر «بی‌خواص» در ابوزیدآباد اجرا می‌شود

تئاتر «بی‌خواص» به کارگردانی امین مسگری (پنج شنبه، ۴ مهر) در محوطه آزاد مدرسه راهنمایی شهید عرب روستای محمدآباد ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل اکران می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، تئاتر «بی خواص» به کارگردانی امین مسگری (پنج شنبه، ۴ مهر) در محوطه آزاد مدرسه راهنمایی شهید عرب روستای محمدآباد ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل اکران می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نمایش که با موضوع نفاق در عاشورا نگاشته شده است، به نقش «خواص» در شکل گیری قیام عاشورا می پردازد.

 

نمایش «بی خواص» آینه ی زندگی خواص، قبل از عاشورا از نامه های کوفیان به حسین بن علی (ع)، و زمینه ی شهادت آن حضرت، بدست همان خواص! است.

 

از عوامل این نمایش می توان به سعید عرب و امین مسگری به عنوان نویسندگان نمایشنامه، محمد حسین عرب به عناون صداگذار، رسول مسگری طراح پوستر، سید یوسف سیدیان مسئول برق و تاسیسات و امین مسگری به عنوان کارگردان این تئاتر اشاره کرد.


همچنین محمد علیزاده، خانم عفتی، مصظفی ساربانی، حمیدرضا عمرانی، مسعود شاهسوند، سعید عرب، مهدی مشهدی، میلاد پشتیبان، طه عرب، یوسف محمدی، سید ابوالفضل میرزایی، سید مهدی میرزایی، علیرضا فاتح و محمد بیشه، به عنوان بازیگران این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع استان همدان دفاع مقدس هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل اربعین حسینی خبرگزاری شبستان بی خواص ابوزیدآباد آران و بیدگل قیام امام حسین شهرستان آران و بیدگل قیام امام حسین ع آران و بیدگل اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اصفهان با اشاره به بارش باران سیل آسا در برخی شهرستان‌های استان گفت: سیل ۲ دستگاه خودروی کامیون را در شهرستان نائین با خود برد و باعث آسیب و خرابی به ۳ باب خانه در شهرستان آران و بیدگل شد.


محمدنوید متقی افزود: تیم‌های عملیاتی در شعب نایین و آران و بیدگل، درحال امدادرسانی و امدادگران در شهرستان کاشان در حال ارزیابی اولیه آسیب وارده هستند.


جزئیات امدادرسانی به مناطق سیل‏‌زده متعاقبا اعلام می‏‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی وقوع سیل در کاشان  

 

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی