Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اربعین حسینی به بزرگ ترین آیین مذهبی در عرصه بین المللی تبدیل شده است، گفت: همایش بزرگ اربعین نشاندهنده قدرت سیاسی، مذهبی و ملی مردم ایران است.

به گزارش ایسنا گیلان، میرشمس مومنی زاده در جلسه ستاد اربعین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: به برکت خون شهدا و مجاهدت این عزیزان توفیق نصیب ملت شد که در سال های اخیر شاهد برگزاری همایش اربعین حسینی با حضور میلیونی عزاداران از اقصا نقاط دنیا و همچنین مردم ایران در کربلا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اربعین حسینی به بزرگ ترین آیین مذهبی در عرصه بین المللی تبدیل شده است، افزود: امسال بنا است که باشکوه تر از هر سال این اجتماع عظیم برگزار شود، در شهرستان هم برنامه ریزی ها و بسترهای لازم فراهم شده تا عزاداران حسینی بدون دغدغه در این اجتماع عظیم حضور یابند.

وی ادامه داد: عزیزانی که قصد حمایت و پشتیبانی و همچنین اهدای نذورات برای برگزاری شایسته این مراسم را دارند، شرایط لازم فراهم شده که بتوانند نقش خود را ایفا کنند، جا دارد از همه مسئولین اداری و اجرایی و عموم مردم شهرستان و همچنین عوامل اجرایی موکب «نورالزهرا» و «محسنین» که در این راستا یاریگر ما بودند قدردانی کنند.

مومنی زاده بیان کرد: اهمیت و ضرورت همایش اربعین بر کسی پوشیده نیست، همایش بزرگ اربعین نشاندهنده قدرت سیاسی، مذهبی و ملی مردم ایران است؛ برکات سیاسی، فرهنگی، اعتقادی و مذهبی بسیار زیادی دارد بنابراین همه باید تلاش کنیم تا این همایش هر سال با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

فرماندار شهرستان رشت تصریح کرد: دستگاه های دولتی، اجرایی و نهادهای انقلاب اسلامی باید در راستای اربعین حسینی بسترسازی کنند، انتظار سرمایه گذاری نقد یا غیر نقد از دستگاه های دولتی و غیر دولتی نیست، بیشتر انتظار این است تا بسترسازی های لازم فراهم شود و کمک ها و نذورات مردم جذب شود.

وی اضافه کرد: مردم ما به اندازه کافی عاشق اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) هستند، اگر ما با اطلاع رسانی بسترهای لازم را فراهم کنیم، مردم ما همواره کمک کننده خواهند بود. اگر بناست از ظرفیت های مردم استفاده کنیم بخشداران، شهرداران، شوراها و پایگاه های بسیج ما باید فعال تر باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی اربعين حسيني فرمانداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه سردار فدوی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی مهمانان و سخنرانان اصلی این مراسم هستند.

محل برگزاری این همایش بزرگ جنب اداره کل گمرک استان سمنان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سمنان اعلام شده است.

بسیج سازندگی استان سمنان برگزار کننده این مراسم خواهد بود.

موضوع تولید و جهش تولید و تحقق شعار سال، نقش آفرینی بسیجیان در این زمینه، رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی استاندارد و… در زمره محورهای این همایش اعلام شده است.

کد خبر 6096835

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • داده‌های آموزشی هوش مصنوعی عرصه جدید رقابت شرکت‌های بزرگ فناوری