Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ از امروز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۰۳ آغاز و تا ۹۸/۰۷/۱۳ ادامه دارد.

 دفترچه راهنمای شرکت در آزمون روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان شرکت در این آزمون در صورت دارا بودن شرایط  و پرداخت ۳۰۰ هزار تومان پول می‌توانند نسبت به ثبت نام آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: نشست هم اندیشی کارشناسان رسمی دادگستری با رئیس قوه قضاییه برگزار شد

براساس هماهنگی‌های به عمل آمده آزمون کارشناسان رسمی دادگستری روز جمعه مورخ ۹۸/۰۸/۲۴ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

جزئیات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگاه قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود

ستاد انتخابات کشور اعلام کرد مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد 13 اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

نتایج انتخابات الکترونیکی یک‌ساعته حاضر می‌شود متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در اجرای ماده (70) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت  00:00 بامداد روز پنجشنبه مورخ 13/02/1403 آغاز و در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20/02/1403 پایان می‌یابد.

 ستاد انتخابات کشور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • برگزاری آزمون طرح شهید زین الدین
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است