Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: هر سال در هفته پایانی شهریورماه، میزان تردد در محورها به ویژه جاده‌های مواصلاتی استان یزد افزایش می‌یابد.

​به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، علی علیخانی افزود: به منظور ایجاد امکانات رفاهی بین‌راهی برای مسافران و ایجاد فضایی برای استراحت رانندگان، در طول این هفته 10 ایستگاه صلواتی در جاده‌های استان یزد دایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیخانی عنوان کرد: این اقدام همچنین سبب کنترل بهتر ترافیک عبوری در سطح جاده‌های استان خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، یادآور شد: این ایستگاه‌ها در محورهای پرترافیک و شریانی استان نظیر محورهای یزد ـ طبس، اردکان ـ چوپانان، مهریز ـ انار، یزد ـ بافق، بافق ـ بهاباد، یزد ـ ابرکوه و نایین ـ یزد، مستقر هستند.

وی تاکید کرد: این ایستگاه‌ها می‌تواند نقش استراحتگاه‌های بین‌راهی برای رانندگان و کمک به کاهش خستگی آنها را ایفا کند.

علیخانی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده این ایستگاه‌ها تا روز پنجشنبه چهارم مهرماه در سطح محورهای یاد شده فعال هستند.​

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راهداری یزد علی علیخانی مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان

به گزارش جام جم آنلاین همدان، محمد سرگزی به شرح اقدامات مورد نظر این اداره کل برای روز ایمنی حمل و نقل سال ۱۴۰۳ مصادف با هفتم اردیبهشت پرداخت و گفت: تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی در پاسگاه‌های پلیس راه و محورهای مواصلاتی در سطح استان به صورت گسترده با استفاده از گشت‌های راهداری یکی از مهمترین اقدامات به مناسبت این روز است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزود: تشدید نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل توسط تیم مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با پلیس راه استان، بازدیدهای ویژه از مراکز معاینه فنی سنگین استان به همراه کارگروه معاینه فنی و اجرای طرح تشدید کنترل و برخورد با تخلفات اضافه تناژ نیز از دیگر اقدامات این اداره کل به مناسبت این روز است.

وی همچنین به چاپ طرح پیام و مطالب ایمنی مربوط به روز ایمنی حمل و نقل در جراید استان به مناسبت این روز اشاره کرد و ادامه داد: نصب آشکارساز بر روی کامیون‌ها در مراکز معاینه فنی به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل، پخش بروشور حاوی مطالب آموزشی، آگاهی رسانی و فرهنگسازی در خصوص رعایت موارد ایمنی رانندگی در پاسگاه‌های پلیس راه، مساجد، مدارس، ادارات، پایانه‌های مسافربری، پایانه کالا و مجتمع‌های خدمات رفاهی نیز از جمله اقدامات مهمی است که از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل انجام می شود.

سرگزی به اجرای طرح‌های آموزشی ویژه کاربران آسیب پذیر در مدارس و مساجد روستاهای منتخب اشاره کرد و گفت: پخش زیرنویس‌های ایمنی در شبکه‌ استانی سیمای استان همدان و ارسال پیامک‌های ایمنی به رانندگان جاده‌ای هم به مناسبت این روز انجام می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: نصب بنر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص روز ملی ایمنی حمل و نقل در سطح استان (قرارگاه پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بیلبوردهای واقع در محورهای اصلی استان، پاسگاه‌های پلیس راه استان، پایانه‌های مسافربری، پایانه کالا و ادارات شهرستان) هم انجام می شود. وی افزود: برگزاری جلسات آموزشی با تاکید بر موارد ایمنی به مناسبت روز ملی ایمنی حمل و نقل با مدیران فنی شرکت‌های مسافربری نیز انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • نوبت اول کنکور۱۴۰۳ به ایستگاه پایانی رسید / داوطلبان مرداد منتظر نتایج باشند
  • نوبت اول کنکور به ایستگاه پایانی رسید/ داوطلبان مردادماه منتظر نتایج باشند
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین