Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی پور جمعه، گفت: محل تصادف زنجیره ای در لحضات اولیه تصادف در محور بزرگراهی خلیج فارس در محدوده عنبرآباد، پاکسازی و بازگشایی شد.

« مهدی پور جمعه » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: صبح امروز یک دستگاه بنز حامل کود یا پوکه معدنی خاص در محدوده روستای میثم آباد در بستر اصلی راه واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد، افزود: پس از این واژگونی و ریخته شدن بار کامیون در بستر جاده ۵ دستگاه خودرو در این محل با هم بر خورد کردند که سبب بر هم خوردن نظم ترافیکی محور شد.

وی، اظهار داشت: با اعلام مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مبنی بر واژگونی کامیون و بروز تصادف زنجیره ای ۷ نفر از نیروهای راهدار، یک دستگاه لودر و کامیونت راهداری به محل حادثه اعزام شد که با جمع آوری بار ریخته شده کامیون از بستر راه و پاکسازی مسیر تردد در این محور جریان یافت.

پور جمعه، بیان داشت: با توجه به برخورد چندین خودرو به یکدیگر مسیر انحرافی از باند کناری مشخص و تردد برقرار شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد، با اشاره به این که در این حادثه تلفات جانی نداشته است افزود: هم اکنون محل حادثه و مسیر پاکسازی شده است و ترد روان در محور بزرگراهی خلیج فارس برقرار است.

وی، از رانندگان خواست: با توجه به قرار گرفتن روستاهای جهاد آباد و میثم آباد در محدوده مسکونی در هنگام تردد سرعت خود را با توجه به تابلوهای سرعت مشخص شده تنظیم کنند و از رانندگی با سرعت زیاد در این محدوده جدا خود داری کنند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته دفاع مقدس نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع استان همدان اربعین حسینی دفاع مقدس اردبیل خبرگزاری شبستان رژه نیروهای مسلح تصادف زنجیره ای تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: امروز با اعلام گزارش تصادف ۳ دستگاه خودرو وانت نیسان، پژو پارس و ساندرو در محور فسا – داراب، بعد از گردنه بیخه دراز، نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک نفر قبل از رسیدن آمبولانس فوت شد و ۷ نفر هم مصدوم و به بیمارستان داراب انتقال داده شدند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ داراب و فسا و یک دستگاه آمبولانس کارخانه سیمان داراب به محل حادثه اعزام شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت
  • محور هراز بازگشایی شد
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم