Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارخانه فرش سجاده سبحان به عنوان برترین برند تولید سجاده فرش در ایران، انواع مختلف طرح‌های فرش سجاده‌ای را به صورت تخصصی برای مساجد و نمازخانه‌ها تولید می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارخانه سجاده فرش سبحان نحوه خرید و سفارش فرش سجاده‌ای به شرح زیر می‌باشد:

نحوه‌ی سفارش و خرید اینترنتی فرش سجاده‌ ای:

فروش سجاده فرش سبحان مستقیماً از کارخانه سجاده فرش صورت می‌گیرد؛ به‌منظور خرید غیرحضوری فرش سجاده مساجد برای مسجد و یا نمازخانه و اطلاع از لیست قیمت فرش سجاده‌ ای مسجدی در تهران کاشان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌توانید از طریق تماس با شماره‌های موجود در سایت و طی کردن مراحل زیر سفارش اینترنتی خرید فرش مسجد خود را ثبت کنید:

*اولین اطلاعاتی که نیاز داریم متراژ دقیق مسجد و فرش نمازخانه می‌باشد؛ برای این امر می‌توانید روی کاغذ به‌صورت ساده یک‌شکل مستطیل و یا مربع رسم کنید و علاوه بر ذکر متراژ هر ضلع، روی آن جهت قبله را هم مشخص کنید؛ دقت داشته باشید که نیازی به‌رسم ستون‌های داخل مسجد نیست زیرا ستون‌ها داخل نمازخانه‌یا مسجد برش می‌خورد.

*دومین مورد انتخاب تعداد شانه و تراکم فرش ماشینی مورد نظر شما برای بافت سجاده فرش کاشان خواهد بود؛ درصورتی‌ که اطلاعات دقیقی در مورد شانه و تراکم ندارید می‌توانید از طریق تماس با کارخانه سجاده باف سبحان، از مشاوره‌ی کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

*انتخاب و گزینش طرح و رنگ‌بندی فرش محرابی و یا تشریفاتی مرحله بعدی خواهد بود؛ طرح‌های فرش محرابی و تشریفاتی هم در سایت و هم در کانال شبکه‌های اجتماعی ما موجود هست که می‌توانید مشاهده کنید.

*سپس برای اینکه سفارش بافت فرش برای مسجد و یا نمازخانه‌ی شما ثبت نهایی شود، باید درصدی از مبلغ کل را به‌عنوان بیعانه پرداخت کنید تا وارد نوبت بافت فرش مسجد شوید.

*پس از بافت فرش سجاده‌ای و تکمیل فرش ماشینی، پس از هماهنگی با شما، فرش‌ها به همراه نصاب کارآزموده و مجرب جهت نصب به محل موردنظر ارسال می‌شوند؛ بعد از نصب کامل و مشخص شدن متراژ دقیق، تسویه‌ی کامل با نماینده‌ی شرکت فرش سبحان انجام می‌پذیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس شرکت سجاده باف سبحان: کاشان – آران و بیدگل- شهرک صنعتی سلیمان صباحی – میدان توحید و برای مشاوره و خرید 24 ساعته با شماره 03154750655 تماس بگیرند.

وب‌سایت رسمی شرکت: https://sobhancarpet.com

از اینکه در مفروش کردن مساجد سهمی را عهده‌داریم مفتخریم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرش سجاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حیدری صبح پنج شنبه در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهر و مراکز استان‌ها در سالن اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: بازآفرینی شهری در واقع یکی از رویکردها و ره‌یافت در موضوع شهری بود و دنیا در ادامه تفکرات نوسازی به آن رسیده است.

وی بیان داشت: تمام تلاش بازآفرینی و خلق فضاها و مکان‌های شهری برای این است که مردم زندگی استاندارد و با کیفیت داشته باشند.

شهردار بوشهر افزود: توجه به اجتماعات محلی در قالب ایده‌های بازآفرینی تلاش می‌شود بر خلاف روال سابق در ایده بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد.

حیدری بیان داشت: اگر با منطق بازآفرینی به این فضاها نگاه شود می‌توان به رفع کمبود مسکن و ایجاد فرصت‌هایی برای زندگی از طریق بازگرداندن مکان زیست و زندگی در زیستگاه‌های شهر کمک شود.

وی گفت: همچنین نابرابری‌های فضایی ترمیم، و اشتغال و کار ایجاد و آسیب‌های اجتماعی در این مناطق کنترل و در نهایت استاندارد و کیفیت زندگی ارتقا پیدا می‌کند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه بازآفرینی شهری بدون مشارکت مردم به نتیجه مورد نظر منجر نمی‌رسد اظهار داشت: مردم بهره بردار نهایی و اصلی هستند و بازآفرینی با سه رکن سازمان‌ها، سمن‌ها و جامعه محلی و بخش خصوصی قابل اجراست.

وی گفت: مهمترین مشکل در فرآیند بازآفرینی شهری عدم هماهنگی و نگاه شهری سازمان‌ها به عنوان ذی مدخل در کشور است، همین عدم هماهنگی مشکلات عدیده را به وجود آورده است.

وی بیان داشت: وقتی سازمان‌ها هماهنگ عمل نمی‌کنند و منافع سازمانی خود را بسیار مد نظر قرار می‌دهند، همین امر باعث می‌شود که پروژه‌ها زمان بر و هزینه بر باشد.

وی ادامه داد: این ناهماهنگی به اعتماد مردم آسیب می‌زند و این مساله آنها را نگران می‌کند و باعث عدم همراهی و مشارکت مردم می‌شود، در نتیجه به پاشنه آشیل طرح‌های بازآفرینی شهری تبدیل می‌شود و بازآفرینی که با رویکرد جلب مشارکت مردم وارد شده از همین جا آسیب می بیند.

حیدری اظهار داشت: یکی از معضلات و مشکلاتی که در اجرا با آن مواجه هستیم این است که وقتی بافت تاریخی یک محله در حد امروزی می‌خواهد بازسازی شود و در عین حال ساختارهای کلی آن حفظ شود، به ناچار باید یک سری محدودیت‌ها اعمال شود و این با منافع مردم ایجاد تعارض می‌کند همچون که بر اساس قوائد بازآفرینی نمی‌توان ساختمان‌های جدیدی در بافت تاریخی ساخته شود.

وی ابراز داشت: نباید به بافت‌های تاریخی به عرصه‌هایی برای تولید مسکن نگاه کرد این عرصه تا جایی که امکان دارد باید بازآفرینی شود.

شهردار بوشهر با بیان اینکه در شهر بوشهر بافت‌های فرسوده حدود ۳۰۰ هکتار است گفت: مساحت بافت تاریخی بوشهر تقریباً ۳۵ هکتار است و باید با نگاه بازآفرینی به این مجموعه‌ها نگاه کرد.

کد خبر 6088413

دیگر خبرها

  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • کاخ سفید این گونه به مسجد تبدیل شد
  • ویدئو| کاخ سفید مسجد شد
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای توسعه بافت تاریخی بوشهر
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • بازآفرینی بافت تاریخی بوشهر با مشارکت مردم
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • تحقیق و تفحص از مساجد تخریب شده منطقه ثامن