Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:04:08 GMT

دانلود فیلم پارادایس، کامل و با حجم نیم بها

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۷۵۰۲

دانلود فیلم پارادایس، کامل و با حجم نیم بها

نسخه کامل فیلم سینمایی پارادایس به کارگردانی علی عطشانی در سایت دانلود قانونی حلال دانلود منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سایت دانلود قانونی حلال دانلود، پارادایس فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی، محصول سال ۱۳۹۳ است.

در خلاصه این فیلم آمده است: دو طلبه می‌خواهند برای شرکت در سمیناری دانشگاهی پیرامون ادیان به آلمان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه علمیه آنها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را برآن‌ها می‌بندد. طلبه‌های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای وی می‌گیرند و او را با خود به آلمان می‌برند.

مهران رجبی، جواد عزتی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری، بیتا عطشانی، الیویا بورکارت، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت، کاترین فلوس از بازیگران این فیلم هستند.

لینک دانلود با حجم نیم بها

جهت دانلود این فیلم با کیفیت FULL HD اینجا را کلیک کنید.

حلال دانلود چگونه کار می کند؟

دانلود حلال، یعنی خرید قانونی محصولات سینمایی و موسیقایی، یعنی نه گفتن به دانلودهای غیرقانونی و غیررسمی که خسارت‌های زیان باری به تولیدکنندگان محصولات فرهنگی وارد می‌کند. شما می‌توانید به راحتی هر فیلم شبکه نمایش خانگی را در کیفیت‌های مختلف از سایت حلال دانلود جستجو کرده، انتخاب کنید و به صورت مستقیم از درگاه بانکی شرکت پخش‌کننده خریداری کنید. همچنین برای رد دین فیلم‌ها و سریال‌هایی که از سایت‌های غیررسمی و به اصطلاح رایگان دانلود کرده و تماشا کرده‌اید کافیست محصول مورد نظر را در سایت حلال دانلود جستجو کرده و یک نسخه از آن خریداری کنید. تمامی هزینه‌ها مستقیما از طریق درگاه بانکی شرکت پخش به حساب صاحب امتیاز محصولات واریز می‌شود.

علاوه بر فیلم پارادایس شما می توانید سریال‌های در حال توزیع شبکه نمایش خانگی نظیر سریال مانکن، هیولا(مهران مدیری)، سریال سالهای دور از خانه (مجید صالحی)، سریال ریکاوری و همچنین فیلم‌های تگزاس۲، متری شیش و نیم، ژن خوک، هت تریک ( با بازی امیر جدیدی) و ... را نیز در سایت دانلود قانونی محصولات شبکه نمایش خانگی (حلال دانلود) به نشانی  WWW.HALALDOWNLOAD.COM  دانلود کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حلال دانلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم

یک کارشناس حقوقی در برنامه به خانه برمی‌گردیم درباره اینکه چگونه بعد از فوت متوفی از دارایی های کامل وی باخبر شویم گفت: با دادخواست تحریر ترکه به شورای حل اختلاف آنجا استعلام‌ها انجام می‌شود و اموالی که سند رسمی داشته باشد مانند ملک ها، ماشین‌ها و حساب بانکی استعلام آنها می‌آید ولی اگر سند نداشته باشند و وکالتی خریداری شده باشد باید تحقیقات میدانی شود و راه دیگری برای اخذ استعلام آنها وجود ندارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چگونه بعد از فوت یک نفر از دارایی‌های کامل او باخبر شویم؟
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • چگونه بعد از فوت متوفی، از دارایی کامل او باخبر شویم؟! + فیلم
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری