Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@23:26:28 GMT

7 کشته در واژگونی قایق فیلیپینی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۷۹۰۹

7 کشته در واژگونی قایق فیلیپینی

واژگونی یک قایق در آب‌های کشور فیلیپین جان 7 نفر را گرفت.

 پایگاه خبری فیلیپینی «رپلر» در گزارش خود اعلام کرد که در اثر واژگونی یک قایق تیمی «دراگون بوت» در صبح روز چهارشنبه (امروز) در آب‌های جزیره «بوراکای» فیلیپین، 7 نفر جان خود را از دست دادند و 14 نفر دیگر نجات یافتند.

---

پایگاه خبری فیلیپینی «رپلر» به نقل از «آرماند بالیلو» سخنگوی گارد ساحلی فیلیپین اعلام کرد: «تحقیقات نشان داد، هنگامی که تیم قایق مذکور در حال تمرین بودند، امواج قوی ناگهانی به آنها برخورد می‌کند و منجر به واژگونی قایق آنها می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

براساس گزارش خبرگزاری روسی «اسپوتنیک»، ، در ماه آگوست، حدود 31 نفر در اثر غرق شدن سه قایق موتوری در تنگه «گیوماراس» فیلیپین جان خود را از دست دادند./ فارس  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۷۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه

دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد؛ به دنبال حادثه رانندگی در ساعت ۲۰ و ۲۸ دقیقه شب گذشته در شهرستان آستانه اشرفیه، جاده روستایی فوشازده به امیرهنده یک دستگاه مینی‌بوس واژگون و ۱۰ نفر راهی بیمارستان شدند.

مصدومان حادثه با حضور به موقع کارشناسان اورژانس از پایگاه‌های کیاشهر، دستک، بازکیاگوراب و رودبنه پس از دریافت کمک‌های درمانی اولیه، برای اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان‌های کوثر آستانه و پیروز لاهیجان منتقل شدند.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • واژگونی ۲ خودرو در تبریز یک کشته و یک مصدوم برجای گذاشت
  • بازدید سفرای ۴ کشور خارجی از جاذبه‌های الموت
  • مرگ راکب ۱۵ ساله موتورسیکلت در اثر واژگونی در شهر تلخاب
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه