Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:46:44 GMT

طراحی داخلی مغازه اسنیکر در استرالیا

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۸۱۱۸

طراحی داخلی مغازه اسنیکر در استرالیا

طراحی جالب توجه و مدرن دکوراسیون یک فروشگاه کفش در ملبورن استرالیا، نکات مهمی را به علاقه‌مندان حوزه طراحی دکور یادآور می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام هیرادانا، در ادامه مجموعه مقالاتی که برای پروژه‌های برتر در زمینه بازسازی و دکوراسیون داخلی در شرکت بازسازی ساختمان هیرادانا تهیه کردیم، قصد داریم در این متن برای شما عزیزان یکی از پروژه‌های مربوط به دکوراسیون اداری و طراحی دکوراسیون مغازه که مربوط به یک مغازه‌ی کفش‌فروشی واقع در شهر ملبورن کشور استرالیا است را معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین دلیلی که باعث شد این پروژه را در شرکت دکوراسیون داخلی و طراحی نما هیرادانا بررسی کنیم، نوع خرید محصولات توسط مشتریان و استفاده از یک سیستم فروش آنلاین و بدون حضور هیچ فروشنده‌ای در این فروشگاه بود که این فروشگاه مدرن را جز یکی از مدرن‌ترین و جذاب‌ترین فروشگاه‌های خرید محصول در سال ۲۰۱۴ کرد و به همین جهت این طراحی دکوراسیون مغازه برای بررسی و مشاهده انتخاب‌ شده است.

مطلبی که حائز اهمیت است این است که راهکار و نحوه فروش اجناس طی چند سال گذشته به‌طور چشمگیری تغییر کرده است. اکنون رفتن به خیابان و دیدن فروشگاه‌ها و خرید کردن به‌راحتی با خرید از یک فروشگاه آنلاین جایگزین می‌شود اما این نکته را در ذهن داشته باشید که تجربه دست زدن، سعی کردن و بوییدن یک شی هرگز جایگزین نخواهد شد. در حالی‌ که برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ در حال تلاش برای پیاده‌سازی تغییرات مبتنی بر وب هستند، فروشگاه Sneakerboy مفهومی جدید از خرید آنلاین را به نمایش گذاشته است که در این فضا هم خرید از طریق وب را تجربه می‌کنید و هم می‌توانید تجربه خرید حضوری در این مکان را داشته باشید.

این‌ یک فروشگاه آنلاین است که می‌توانید به آنجا بروید؛ هیچ سهامی وجود ندارد، پول نقد نیست، هیچ دخلی و فروشنده حضوری نیست.  همه‌چیزهایی که برای خرید در فروشگاه مورد نیاز است، یک تلفن هوشمند و یک شناسه Sneakerboy است. بقیه فضای موجود به طیف وسیعی از کفش اختصاص داده‌ شده است، به این معنی که Sneakerboy می‌تواند طیف وسیعی از سهام را در یک محدوده بسیار کوچک‌تر داشته باشد.

معماری و نام تجاری فروشگاه به دنبال این ساختار کسب‌وکار پایه است و درعین‌ حال اتصال دیجیتال را به‌عنوان گزینه اول خرید و فروش به نمایش گذاشته است.

Sneakerboy ملبورن متشکل از دو حوزه اصلی است؛ منطقه نمایش و اتاق اتصالات. این دو ناحیه در نمای بیرونی نمایش داده می‌شود، پورتال فولادی دایره‌ای بزرگ مشتری را به ورودی و به اتاق بازرسی هدایت می‌کند، در حالی‌ که بلوک‌های شیشه‌ای مبهم ایجاد یک اتاق خصوصی و مناسب با نور طبیعی می‌کنند.

حال وارد بازسازی ساختمان شویم، قفسه‌های شیشه‌ای منحنی شکل که دارای متریال روشن هستند، طیف گسترده‌ای از کفش‌های کتانی را به نمایش می‌گذارد، یک صفحه برای  مشاهده ۱۶۲ کفش که با تغییر روشنایی دید بهتری از محصول را به مشتری می‌دهند.

به صفحه LCD در زیر هر کفش، طراح هر کفش را به نمایش می‌گذارد.

نحوه خرید در این فروشگاه به این صورت است که مشتریان با استفاده از برنامه موبایل خود فروشگاه و با اسکن کردن محصول مورد نظر خودشان می‌توانند از قیمت و سایزهای موجود محصول اطلاعات کسب کنند و LCD ها یک پورتال وصل به فروشگاه آنلاین است که می‌تواند به فعالیت مشتریان واکنش نشان دهد و اطلاعاتی که درباره محصول لازم است مانند، تمام شدن محصول، یا سایزبندی و رنگ‌بندی‌های محصول را به نمایش گذارد.

سپس مشتریان به اتاقی مناسب دعوت می‌شوند تا اندازه و سایز محصول را بررسی کنند و پس از کسب رضایت از محصول انتخاب‌شده، فرآیند خرید را بررسی کنند. لازم به توضیح است که مشتریان می‌توانند قبل از ورود به داخل مغازه با استفاده از پورتال بزرگ فولادی ورودی با استفاده از اپلیکیشن فروشگاه از محصولات داخل مغازه اطلاعات کسب کنند و آنها را مشاهده کنند. ۶ صندلی فولادی سفارشی متصل شده برای دارندگان Ipad هسته اصلی اتاق را در برمی‌گیرد و به مشتریان امکانات ویژه‌ای برای خرید محصول مورد نظرشان ارائه می‌کند.

نورپردازی‌های مناسب و استفاده از قفسه‌بندی‌ها به رنگ روشن و درجاهایی از جنس استیل، محصول را در چشم مشتری برجسته‌تر می‌کند. استفاده از سرامیک در کف سالن برای انعکاس نورها و بازهم برجسته‌تر کردن محصول ایده‌ی دیگر طراحی است.

در آخر این نکته را یادآوری کنیم که این طراحی داخلی و استفاده از یک عرصه فروش آنلاین بدون حضور فیزیکی فروشنده، یک تجربه به‌یادماندنی از خرید یک محصول را در ذهن خریدار باقی می‌گذارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طراحی دکوراسیون بازسازی ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل دولت سیزدهم برای حمایت از گندمکاران در بودجه سال ۱۴۰۳ مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم اختصاص داده است که نسبت به عملکرد بودجه سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن