Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:41:34 GMT

شهدا نماد استقامت و پایداری ملت ایران هستند

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۸۲۰۰

شهدا نماد استقامت و پایداری ملت ایران هستند

معاون هماهنگ کننده سپاه سروآباد روز چهارشنبه در یادواره شهدای این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اخیر این شهرستان و فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهیدان درس ایثار و شهادت را در بین ملت ایران ترویج دادند و امروز همین روحیه ایثار و شهادت طلبی باعث عزت و اقتدار ملت در جهان شده است.
سرگرد مهدی فرهادی افزود: دشمنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشتند انقلاب نوپای ایران را شکست داده و سیطره ظلم و ستم خود را در کشور ما ادامه دهند اما با حضور به موقع ملت انقلابی در جبهه های جنگ این توطئه دشمنان شکست خورد و برای همیشه دست سلطه آنها بر کشورمان قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران میگذرد و در این مدت دشمنان از هیچ توطئه، نیرنگ و فریبی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده اند اما با حضور همیشه در صحنه ملت ما همه این نقشه های شوم آنها خنثی و برملا شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه سروآباد تاکید کرد: شهیدان ما جان خود را تقدیم کردند تا روحیه خودباوری در درون ما تقویت و نهادینه شود و دشمنان نتوانند در امور داخلی ما دخالت کنند و آینده این مرز و بوم توسط جوانان رشید و انقلابی رقم بخورد.
وی اضافه کرد: امروز قدرت انقلاب اسلامی در تمام جهان گسترانیده شده و دشمنان از این عظمت و بزرگی ملت ایران در هراس هستند و با تحریم و فشار می خواهند ما را در تنگنا قرار داده تا انقلاب اسلامی را از بین ببرند.
سرگرد فرهادی گفت: تحریم ها و فشارهای دشمنان بهترین فرصت برای ملت ما است چون به دشمنان ثابت شد این حربه‌ها نمی تواند در ملت ایران تاثیر بگذارد بلکه عزم آنها برای مبارزه و مقابله با دشمنان را بیشتر می‌کند.


در این مراسم از خانوادههای معظم شهدای منطقه عمومی سروآباد با اهدای لوح تجلیل و قدردانی شد.
شهرستان مرزی سروآباد با جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است، این شهرستان ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد و در طول هشت سال دفاع مقدس مورد حمله شیمیایی رژیم بعثی عراق قرار گرفت و بیش از ۴۰۰ شهید، ایثارگر و جانباز تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است.
۷۳۵۴/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سروآباد هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ذوالفقار جبرائیلی ظهر یک شنبه در جمع کارکنان و خانواده‌های یگان پدافند شمالغرب کشور در تبریز اظهار کرد: حجاب و عفاف نماد ارزشمند دین مبین اسلام و یک فرهنگ ارزشی و ملی در جامعه ایرانی است.

وی با بیان اینکه دشمنانِ ارزش‌های الهی و دینی با رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه به دنبال آسیب به بنیان خانواده هستند افزود: فرهنگ عفاف و حجاب علاوه بر یک مقوله ارزشی و اجتماعی از ملزومات قانونی کشور است که رعایت آن برای تک تک اقشار جامعه ضروری و لازم الاجراست.

حجت الاسلام جبرائیلی با تاکید بر لزوم پاسداشت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف نماد اسلامیت جامعه، تکریم مقام زن، نشانه حرمت و ارزش انسانیت و بلوغ عقلانی شهروندان جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: یکی از پایه‌ها و اساس جامعه ایرانی نهاد خانواده است که دشمنان با ابزار و ساز و کارهای گوناگون می‌خواهند این بنیان مستحکم را کم رنگ و از بین ببرند.

کد خبر 6091059

دیگر خبرها

  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند