Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس بیان کرد: کودکان ونوجوانان می‌توانند از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه امسال با مراجعه به مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در سراسر استان فارس به عضویت رایگان مراکز درآیند.

او تصریح کرد: کودکان و نوجوانان می‌توانند با عضویت در مراکز کانون، علاوه بر امانت کتاب، از بیش از ۴۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری ادامه داد: این امکان در راستای روز جهانی و هفته ملی کودک و با هدف بهره‌مندی کودکان از فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس فراهم شده است.

مدیرکل کانون فارس، اضافه کرد: کانون پرورش فکری فارس با دارا بودن ۴۲ مرکز فرهنگی هنری و کتاب‌خانه ثابت در شهر‌های شیراز، لامرد، داراب، خنج، نورآباد ممسنی، صفاشهر، خرامه، لارستان، وراوی، اقلید، قیروکارزین، نی‌ریز، زرین‌دشت، فراشبند، رستم، بوانات، جهرم، فسا، بیرم، گله‌دار، مرودشت، کازرون، آباده، ارسنجان، سپیدان، سعادت‌شهر، گراش، مهر، زرقان، صدرا، استهبان، سروستان و اوز لارستان به ارائه خدمت به کودکان ونوجوانان می‌پردازد.

او اظهار کرد: کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری و کتابخانه‌های پستی کانون نیز با ارائه فعالیت‌های مختلف فرهنگی وهنری جهت دسترسی کودکان ونوجوانان روستایی، مناطق محروم و کمتر برخوردار فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ت

عضویت رایگان کودکان و نوجوانان در کانون فارس به مناسبت هفته ملی کودک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار هنرمندان حاشیه هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان