Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه ۸۹ واحد در استان تعطیل است گفت: از این تعداد ۹ واحد را در دستور کار قرار داریم تا احیا کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به اینکه در حوزه تسهیلات به واحد های تولیدی مشکلی وجود ندارد اظهار داشت: در حوزه تسهیلات، بررسی ها و ارزیابی ها انجام می شود و پرونده ها در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیگیری‌های ما این است که واحدها این تسهیلات را بگیرند و بتوانند به تولید ادامه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه  بیش از یک هزار میلیارد تومان در کانی های غیرفلزی در شهرک صنعتی جوکار ملایر سرمایه گذاری داشتیم عنوان کرد: تسهیلات ارزی شرکت شیشه نیز پرداخت شده است و باقی مانده این تسهیلات در آینده پرداخت می شود.

متین ادامه داد: تسهیلات ارزی شرکت شیشه ۷۰ درصد پرداخت شده و ۳۰ درصد آن به دلیل نقل و انتقال پول به مشکلاتی برخورد که در حال رفع است و پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات به شرکت شوکت در رزن تاکید کرد: این شرکت که به بر روی بخاری های نسوز و جایگزینی آنها فعالیت می‌کند برای کم مصرف شدن گاز در کشور هم در تلاش است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان در ادامه با بیان اینکه احیای واحد های راکد را در دستور کار قرار داریم گفت: پیگیری می کنیم که واحدهای راکد به چرخه تولید بازگردند.

وی خاطر نشان کرد: در تویسرکان به جد پیگیر هستیم تا واحد راکد، احیا و با شرایطی که به آن تعلق می گیرد بتواند به چرخه تولید بازگردند.

متین در پاسخ به این پرسش که در استان چه تعداد واحد تعطیل است گفت: ۸۹ واحد تعطیل است و ۹ واحد از این تعداد را در دستور کار قرار داریم تا احیا کنیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان افزود: در طول شش ماهه اول  سال توانستیم ۲۲ واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی با بیان اینکه ۶ واحد تغییر مالکیت دادند و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند عنوان کرد: تولید در مجموع نه تنها در استان  بلکه در کشور رونق داشته است.

متین در پایان گفت: تولید به دلیل محدودیت های واردات بهتر شده است و محدودیت های واردات به این بخش کمک کرده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • سیستم کنترلی واحد یک بخار نیروگاه بندرعباس نوسازی شد
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور