Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@09:52:49 GMT

عکسی از بازی آخر جمشید مشایخی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۸۳۸۱

عکسی از بازی آخر جمشید مشایخی

«هم باران می‌بارد» فیلمی به کارگردانی نادر طریقت و بازی جمشید مشایخی است.

 فیلم اینجا «هم باران می‌بارد» پس ازتدوین به مرحله موسیقی و صداگذاری رسید!

این فیلم به کارگردانی نادر طریقت و تهیه‌کنندگی محمد متوسلانی به تولید رسیده است. نادر طریقت درباره طرح فیلم گفت: «طراح اولیه فیلمنامه آقای مهدی علمی‌نیا بود که پس از مطرح کردن ایده با کارگردان، طرح خام با نویسنده فیلمنامه؛ هستی طریقت مطرح گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نادر طریقت درباره حضور مشایخی در فیلم گفت: «زمان تولید فیلم اواخر سال ۹۷ بود و ما حسن بزرگی که داشتیم مفتخر به حضور آقای جمشید مشایخی در آخرین روزهای عمرپربرکتشان بودیم که ۲۲ الی ۲۳ روز پس از فیلم بنده، این مرد خوب وشریف‌از دنیا رفتند؛روحشان شاد.»/خبرآنلاین

بیشتر بخوانید

چهره های سیاسی و هنری مشهور در مراسم یاد بود جمشید مشایخی/از جواد یساری تا محمود واعظی

حال خوب ساکنان خیابان جمشید مشایخی

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: محرومیت عارف آقاسی سپری شده و مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد.

هوشنگ نصیرزاده درباره حضور عارف آقاسی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به دنبال سوالاتی که در رابطه با حضور یا عدم حضور آقاسی در بازی با ذوب‌آهن از سری مسابقات جام حذفی مطرح شده، قابل ذکر است طبق بند ۶ از ماده ۶۶ مقررات انضباطی فیفا و بر اساس بند ۳ از ماده ۳۵ آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باتوجه به اینکه در عدم برگزاری دیدار تراکتور و چوکا از مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی باشگاه تراکتور مقصر نبود؛ محرومیت سال گذشته آقاسی در بازی‌های جام حذفی که به امسال موکول شده بود، در همان بازی با چوکا سپری شده است.

او ادامه داد: با وجود عدم برگزاری دیدار چوکا و تراکتور، محرومیت عارف آقاسی طبق مقرراتی که ذکر شد، سپری شده و وی می‌تواند در مسابقه با ذوب‌آهن حضور داشته باشد و هیچ منع قانونی وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • عارف آقاسی مشکلی برای حضور در بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • تصاویر نادر رنگی از اوج قدرت آلمان نازی / ماشین‌های خودران در نیم قرن پیش / زنجیره اتفاقات پس از ترور رفیق حریری / تماشای زیبایی‌های جهان از آسمان با کیفیت 4K
  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟