Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شناگران ایران در خصوص وضعیت این تیم پیش از آغاز مسابقات عصر توضیحاتی را ارائه دادند. تاریخ انتشار: 14:40 - 03 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۸۹۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی انصاری درباره مسابقات شنا قهرمانی آسیا - رده‌های سنی اظهار داشت: دیروز در مسابقات ۴ در ۱۰۰ متر تیمی مدال نقره گرفتیم، امروز هم در ۱۰۰ متر پروانه من و علیرضا یاوری فینالیست شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم امروز عصر خبر‌های خوبی بدهیم.

وی شرایط میزبانی هند را خیلی خوب ندانست و گفت: مسیر رفت وآمد استخر مسابقات تا هتل خیلی طولانی و ترافیک هم خیلی زیاد است. استخر گرم‌کردن هم مشکلاتی دارد، هم از آنجا تا استخر مسابقات ۵ دقیقه پیاده‌روی دارد هم رو‌باز است، چون اینجا هم گاهی باران می‌بارد شرایط سخت است.

همچنین علیرضا یاوری نیز گفت: روز اول ۴ در ۱۰۰ مترآزاد تیمی به همراه بنیامین قره‌حسنلو، سینا غلامپور و مهدی انصاری مدال نقره را به دست آوردیم، نتوانستیم رکورد ملی بزنیم، اما خوب کار کردیم.

وی ادامه داد: امروز هم من و هم مهدی ۱۰۰ متر پروانه را در فینال شنا می‌کنیم که امیدوارم نتیجه خوبی به دست بیاوریم. دیروز ۲۰۰ متر آزاد انفرادی را خوب شنا نکردم به مدال نرسیدم امیدوارم پروانه را خوب شنا کنم.

یاوری درباره میزبانی هند تصریح کرد: در هتل تاج اقامت داریم و شرایط خوب است. هند به غذای تندش معروف است، ولی این موضوع مشکلی برایمان ایجاد نکرده تنها مورد طولانی‌بودن راه استخر تا هتل و کوچکی استخر گرم‌کردن است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شنا مهدی انصاری علیرضا یاوری سینا غلامپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند

دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی تپانچه بادی زنان جام جهانی باکو از رسیدن به فینال بازماندند. 

به گزارش ایسنا، در جریان مسابقات تیراندازی جام جهانی در باکوی آذربایجان دو ملی‌پوش ایران از رسیدن به فینال بازماندند. هانیه رستمیان با رکورد ۵۷۲ در رده هجدهم ایستاد و گلنوش سبقت‌اللهی نیز با رکورد ۵۶۰ در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت.

پیش از این نیز سجاد پورحسینی در تپانچه بادی مردان به فینال نرسیده بود. همچنین در میکس تپانچه تیم ایران با ترکیب گلنوش سبقت‌اللهی و سجاد پورحسینی با رکورد ۵۶۶ در رده بیست و چهارم ایستاد و از صعود به فینال بازماند. 

مسابقات تیراندازی جام جهانی از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت در سه رشته تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی به میزبانی باکو آذربایجان انجام می‌شود. ایران در این مسابقات تنها در بخش تفنگ و تپانچه نماینده دارد. 

امتیاز مسابقات جام جهانی در رنکینگ المپیکی تیراندازان تاثیرگذار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی
  • تلاشم شکستن رکورد دنیا در فری استایل است
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • رکورد مسابقات فری استایل اسکیت شکسته شد