Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@02:52:27 GMT

واکنش باشگاه سپاهان به تعلیق فعالیت آقایی

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۳۸۵۲۰

واکنش باشگاه سپاهان به تعلیق فعالیت آقایی

باشگاه سپاهان معتقد است که تعلیق شدن سعید آقایی، مصداق بارز قانون شکنی است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که یک روز به بازی حساس هفته پنجم رقابت های لیگ برتر میان پرسپولیس و سپاهان باقی مانده، کمیته انضباطی به دلیل انتشار یک پست در صفحه مجازی اش، فعالیت این بازیکن را به حالت تعلیق درآورده و بر اساس این حکم، امیرقلعه نویی مدافع چپ تیمش را در دیدار روز آینده در اختیار نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این حکم البته با واکنش باشگاه اصفهانی نیز روبرو شده و آنها با متن زیر به محرومیت سعید آقایی واکنش نشان داده اند.


« همه می‌دانیم افراد یک جامعه بابت انتشار مطلب یا عکس در صفحه شخصی‌شان، در صورت ارتکاب جرم باید به پلیس فتا پاسخگو باشند. در ماجرای سعید آقایی و عکسی که او منتشر کرده در نهایت کمیته اخلاق می‌توانست ورود کند که البته این عکس هیچ توهینی به نماد، پیراهن و آن تیم (پرسپولیس) نداشته است. این مصداق بارز قانون شکنی است. البته همین اواخر دیدیم که خلاف صریح قانون محرومیت یک بازیکن از ۲ جلسه به یک جلسه کاهش پیدا کرد. لازم به ذکر است عکس منتشر شده از سوی سعید آقایی بارها در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها منتشر شده است. پس اگر خلافی در کار است باید قبل از آن عکاس و تمام خبرگزاری‌ها جریمه می‌شدند. کاش این حد از حساسیت در کمیته انضباطی به رقبای یک تیم در همه امور وجود داشت؛ مثل حرکات اتوبوسی دو بازیکن یا خط و نشان‌های زشت برای هواداران رقیب و حتی داور بازی. در حال حاضر تنها چیزی که می‌توان از قانون‌شکنی کمیته انضباطی برداشت کرد، این است که عدالت وعده داده شده برای این فصل یک نمایش بوده است.امیدواریم کمیته اخلاق که تردیدی در صلاحیت و صداقت آنها نداریم در این قانون شکنی ها و تبعیض های کمیته انضباطی ورود کند.»

فولادمبارکه سپاهان سعید آقایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان سعید آقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، با تصمیم کمیته انضباطی محمدرضا مختاری می‌تواند در تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی حضور یابد. 

شهرام لرستانی رئیس کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با اعلام این خبر گفت: با توجه به دفاعیات آقای محمدرضا مختاری نماینده تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام وهبی امره ترکیه و همچنین عدم محرومیت و جریمه نامبرده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، این کشتی‌گیر می‌تواند به فعالیت‌های ورزشی خود از جمله حضور در تمرینات تیم‌های ملی ادامه دهد.

لرستانی در خصوص حضور این کشتی گیر در میادین ورزشی تصریح کرد: در مورد این موضوع در جلسه بعدی کمیته انضباطی تصمیم گیری خواهد شد.

لازم به ذکر است مختاری با توجه به رأی کمیته انضباطی تعلیق شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • مردم از جرائم و قانون‌شکنی‌ها فیلمبرداری کنند
  • مختاری رفع تعلیق شد/بازگشت فرنگی کار ایران به اردوی تیم ملی
  • تصمیم کمیته انضباطی برای حضور مختاری در تمرینات
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟