Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بزرگسالان ایران به دلیل مشکلات مالی فدراسیون در آستانه لغو قرار دارد. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، این اردو قرار است از روز جمعه در آکادمی ملی المپیک برای حضور در ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان روسیه آغاز شود که به دلیل مشکلات مالی فدراسیون و عدم تسویه حساب با هتل آکادمی، مرحله جدید تمرینات فاصله‌ای با کنسل شدن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کاراته که مراحل قبلی اردوهای تیم ملی را در آکادمی المپیک برگزار می‌کرد، مبلغ زیادی به هتل آکادمی بدهکار است و همین امر سبب شد مسئولان این محل حاضر به پذیرش تیم ملی کاراته ایران نباشند.

این در حالی است که کاراته از امیدهای اصلی کاروان ورزشی ایران در المپیک 2020 محسوب می‌شود.

هروی: کاراته‌وان توکیو مشق بسیار خوبی برای المپیک بود/ ژاپنی‌ها بالاخره به آرزوی‌شان رسیدند

 

انتهای پیام/

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ جهانی کاراته وان فدراسیون کاراته کاراته

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته وان فدراسیون کاراته کاراته لیگ جهانی کاراته وان فدراسیون کاراته کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • برچیدن کمپ‌های پناهجویان در آستانه بازی‌های المپیک پاریس
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست