Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد منافی درباره شرایط تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی در دربی ۹۰ اظهار داشت: همیشه بازی‌های قبل و بعد از دربی بسیار مهم است و خوشبختانه پرسپولیس در دو بازی اخیر خود، شش امتیاز مهم گرفت. البته دربی بار فنی نداشت و خاص‌ترین صحنه این بازی مهار پنالتی استقلال توسط علیرضا بیرانوند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مهم گرفتن سه امتیاز بود و حالا پرسپولیس باید به فکر دو بازی آینده با سپاهان و شهر خودرو باشد که بسیار حیاتی هستند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس در هر پست، دو بازیکن خوب دارد، تصریح کرد: یکی از مشکلات اساسی پرسپولیس گل نزدن است. متأسفانه علیپور هنوز به فرم ایده‌آل خودش نرسیده است که امیدوارم با زدن یک گل، این شرایط نسبتاً سخت را پشت سر بگذارد. از طرفی جونیور هم مشکلات خط حمله را برطرف نکرده و بازیکن باکیفیتی نیست. این بازیکن حداقل تا اینجا چیزی از خودش نشان نداده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به اینکه بسیاری معتقدند این باشگاه باید قرارداد جونیور را فسخ کند، خاطرنشان کرد: این بازیکن کار خاصی انجام نداده است. فصل گذشته هم شاهد بودیم که بودیمیر چگونه به پرسپولیس آمد و چه کیفیتی داشت. خیلی از دلال‌ها به دنبال منافع شخصی خود هستند که چنین بازیکنانی را به پرسپولیس می‌آورند، اما حواس باشگاه باید جمع باشد. آن‌هایی که جونیور را آوردند باید پاسخگو باشند. البته الان مدیرعامل پرسپولیس یک فوتبالی است و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در این تیم نباشیم.

منافی با بیان اینکه در لیگ نوزدهم، دست کالدرون از دست برانکو بازتر است، به تسنیم گفت: پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد، اما تیم نیاز به جذب هافبک بازیساز هم دارد، بازیکنی که به خوبی مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار دهد. جذب چنین بازیکنی یک نیاز اساسی است. در ضمن اکثر سانتر‌های پرسپولیس بی‌هدف هستند و روی برطرف شدن این ضعف هم باید کار شود.

وی در مورد مصاف سرخپوشان برابر سپاهان بیان کرد: معمولاً بازی‌های این دو تیم جذاب است. امیدوارم پرسپولیس در این بازی خانگی سه امتیاز را بگیرد و شرایط بهتری در جدول پیدا کند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۹۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس

در تنیس اوپن مادرید چهره های آشنایی دیده می شوند.

طرفداری | زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور در جریان بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید با هم ملاقات کردند.

در جریان مسابقات تنیس اوپن مادرید، رافائل نادال مقابل الکس دی مینور قرار گرفته است. این بازی که کمتر از یک ساعت از شروع آن می گذرد، تماشاگران ویژه ای دارد که در بین آن ها زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور نیز به چشم می خورند.

زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • وینیسیوس جونیور به رکورد تعداد بازی گرت بیل برای رئال مادرید رسید
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد