Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- 3 هزار و 175 شهروند منطقه 15 تابستان امسال از تورهای تهرانگردی بهره مند شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: طی سه ماه تابستان 74 تور تابستانه به منظور معرفی اماکن فرهنگی، مذهبی، تاریخی و گردشگری برای کودکان، نوجوانان، بانوان، دانش آموزان، دانشجویان و عموم شهروندان منطقه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه مقاصد تورهای گردشگری براساس علاقه مندی شهروندان محلات برگزار شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان از مقصدها و جاذبه های گردشگری تهران نظیر تنگه واشی، امامزاده داوود، امامزاده صالح، باغ پرندگان، برج میلاد، هیومن پارک، بوستان جمشیدیه، ملت، ری گردی، دارآباد، موزه دفاع مقدس، خانه موزه استاد معین، باغ وحش ارم، روستای رینه و سیلوی قدیمی تهران دیدن کردند.
مختاری در ادامه به تورهای ویژه گردشگری در تابستان اشاره کرد و گفت: تور آرامستان گردی ویژه فعالان و مدیران گردشگری تهران و تور بزرگ تکیه گردی به مناسبت ماه محرم ویژه شهروندان انجام شد که در آن ضمن بازدید از تکیه تاریخی درکه شمال تهران با پیرغلامان و رئیس اوقاف شمیرانات دیدار و با تاریخچه این تکیه آشنا شدند.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یادآور شد: طرح نشاط و تعالی نیز ویژه211 دانش آموز از فرزندان پرسنل منطقه با همکاری ستاد گردشگری منطقه و بسیج در راستای غنی سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان منطقه در تابستان امسال برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به برپایی پنج شنبه های گردشگری شهر تهران یادآور شد: چهارمین پنج شنبه گردشگری نیز 18 مهر به میزبانی منطقه 15 برگزار و گردشگران مناطق 22 گانه از جاذبه های دیدنی بوستان آزادگان شامل کوشک امیرسلیمانی ودریاچه آزادگان بازدید خواهند کرد.


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۳۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلام شیرزاده با اعلام این مطلب اظهار کرد: برای حفاظت و نگهداری از این بنای تاریخی و استفاده بهینه از آن حمام بیگ‌جوان چند سال پیش به بخش خصوصی واگذار و زیر نظر کارشناسان حفظ و مرمت استان مورد مرمت قرار گرفت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چایپاره افزود: حمام تاریخی بیگ‌جوان در مساحتی بالغ بر ۵۴۰ مترمربع در دو بخش عمومی شامل هشتی ورودی، سربینه، گرم‌خانه و خزینه و بخش اختصاصی ساخته شده است.

او با بیان اینکه مصالح به‌کار رفته در ساخت این بنا از نوع سنگ و آجر است، گفت: قدمت ساخت حمام بیگ‌جوان چایپاره به اواخر دوره قاجار برمی‌گردد که با شماره ۹۱۷۱ به ثبت ملی رسیده است.

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • بهره‌مندی بیماران خاص و صعب‌العلاج از حمایت‌های دارویی ویژه
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر