Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: جهادگران خواهر و برادر دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه به مردم شهرستان اندیکا خدمت‌رسانی کردند.

مهدی شرفیان، مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در شهرستان اندیکا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرفیان افزود: در این اردوی جهادی که با حضور ۳۰ جهادگر خواهر و ۳۰ جهادگر برادر برگزار شد، خدمات درمانی، دندانپزشکی و تخصصی (همچون فیزیوتراپی، داخلی، زنان، چشم پزشکی، اطفال) به مردم منطقه ارائه شد.
مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: در این اردوی جهادی درمانی، تیم سیار پزشکی نیز حضور داشت و به مردم منطقه خدمت رسانی کرد.
وی ابراز کرد: در این اردو، ۵۰۰ نفر ویزیت دندانپزشکی شدند و دندان‌کشی برای ۲۸۰ نفر صورت گرفت و ۱۰ مورد ترمیم دندان و یک مورد عصب‌کشی و ۳۰ مورد جرم‌گیری دندان انجام گرفت. البته در این اردوی جهادی، خدمات فرهنگی و توزیع لوازم التحریر نیز صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز اردو جهادی بسیج دانشجویی خوزستان اردو درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: سال گذشته، ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی در نشستی خبری، شعار امسال هفته بسیج سازندگی را «همه با هم بسیج خدمت‌رسانی» اعلام کرد و گفت: این شعار سه جنبه را دنبال می‌کند؛ همه در کنار هم بودن، وجود تشکیلات مردمی و خدمت‌رسانی خادمان ملت و جهادگران، سه جنبه شعار منتخب بسیج سازندگی در سال 1403 است.

وی افزود: بسیج گسترده‌ترین شبکه مردمی کشور است،. بسیج از انقلاب و از مردم، جداشدنی نیست؛ اعتقاد ما این است که هر کسی که دغدغه انقلاب و مردم را دارد بسیجی است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اقدامات این سازمان در سال گذشته، یادآور شد: سال گذشته، بیش از 33 هزار مسکن از سوی کمیته امداد احداث شد که 11 هزار واحد از این تعداد را بسیج سازندگی ساخته بود. بسیج دارای دو قرارگاه «سازندگی و محرومیت زدایی» و «اقتصاد مقاومتی» است که عمده مسئولیت و امور این دو قرارگاه بر دوش سازمان بسیج سازندگی است که با توجه به شعار سال، عمده تمرکز بسیج سازندگی در سال جاری، معطوف به تولید خواهد بود.

زهرایی با اشاره میزان ثبت و فعالیت گروه‌های جهادی در بسیج سازندگی طی سال گذشته، اظهار کرد: در سال گذشته، 11 هزار گروه جهادی به بسیج سازندگی پیوستند و ثبت شدند و مجوز فعالیت گرفتند. در حال حاضر سازمان بسیج سازندگی از ظرفیت 51 هزار گروه جهادی فعال در سطح کشور بهره‌مند است و در طول سال گذشته 23 هزار گروه جهادی در رزمایش فاطمی شرکت کردند و خدمات مختلفی را به مردم ارائه دادند.

وی با اشاره به مهمترین برنامه‌های بسیج سازندگی در سال جاری، گفت: از مدرسه جهاد رونمایی و اجلاسیه ملی «شهدای جهاد خدمت» هم برگزار خواهد شد. همچنین در جریان طرح «از آبخیز تا جالیز» چند صد پروژه در هفته بسیج سازندگی سال جاری افتتاح می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی یادآور شد: در سال گذشته 34 هزار جهیزیه با کمک‌های مردمی، تامین و توزیع شد و بیش از 20 هزار پروژه محرومیت‌زدایی توسط بسیج سازندگی در سراسر کشور به اجرا در آمد. بسیج سازندگی طی سال گذشته 123 هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داد؛ بستر کار ما صندوق‌های قرض الحسنه است و 30 هزار فرصت شغلی را همین صندوق‌های قرض‌الحسنه ایجاد کرده‌اند. در سال گذشته با احیای واحدهای صنعتی، از نابودی 27 هزار فرصت شغلی جلوگیری شد.

زهرایی با اشاره به ایجاد 10 دهکده اقتصاد مقاومتی تاکنون، از افتتاح چندین دهکده دیگر اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج سازندگی سال جاری خبر داد و گفت: بسیج همچنین در موضوع شرکت‌های دانش‌بنیان، طی سال گذشته 5 هزار مورد اشتغال‌زایی انجام داده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسیج سازندگی اردبیل ۵۰۸ میلیارد تومان پروژه اجرا کرد
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • سردار زهرایی: سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • سرکوب دانشجویان ضد صهیونیستی برگ دیگری از دموکراسی دروغین آمریکا را رقم زد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری