Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر هادی هاشمیان بعدازظهر چهارشنبه در جلسه توجیهی با اصحاب رسانه گلستان در خصوص دادگاه علنی پرونده پرهام اظهارکرد: پرونده لیزینگ خودرو معروف به پرهام روز یکشنبه هفتم مهر ساعت ۹ صبح، در دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی استان رسیدگی می شود.

وی افزود: متهمان که سه نفر هستند از چند سال پیش با وعده فروش خودروهای داخلی کمتر از قیمت بازار، ۲۲۰ میلیارد تومان از مردم گلستان و سیستان کلاهبرداری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان با بیان این که این پرونده ۲۶۰ جلد پرونده با ۳۳ هزار برگ است، گفت: جلسات دادگاه روزهای یکشنبه و سه شنبه برگزار شده و تا یک ماه آینده رأی آن صادر خواهد شد.

وی توضیح داد که از این سه متهم یک متهم در سیستان اتهام اخلال در نظام اقتصادی را داشته و در گلستان این سه اتهام مشارکت در اخلال را دارند.

رئیس کل دادگستری گلستان پرونده پرهام را از نمونه‌های بی توجهی مردم نسبت به حفظ مال خود و اعتماد نابجا دانست.

کد خبر 4728934

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان هادی هاشمیان هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس بیرجند دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد

مراسم متمرکز روز شهادت امام جعفر صادق (ع) امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت در شهرستان گرگان مرکز گلستان با حضور آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن برگزار شد.

سپس عزاداران در قالب هیئت دسته‌روی به سمت آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) حرکت کردند.

در سایر شهرهای استان گلستان هم مراسم متمرکز دسته روی و عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • گلستان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) غرق ماتم و عزا شد
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • دادگاه‌های «صلح» تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره
  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!