Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@06:41:01 GMT

اولین گل مهاجم فرانسوی برای تراکتور

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۰۲۶۷

اولین گل مهاجم فرانسوی برای تراکتور

مهاجم فرانسوی تیم فوتبال تراکتور سرانجام در بازی برابر سایپا در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر برای تیمش گلزنی کرد.

به گزارش" ورزش سه" کوین فورچونه مهاجم فرانسوی تیم فوتبال تراکتور در دقیقه ده بازی این تیم برابر سایپا در تهران ، با یک شوت محکم از هجده قدم دروازه حریف را باز کرد تا اولین گلش را برای تراکتور و در لیگ برتر ایران به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فورچونه که به عنوان گرانترین بازیکن خارجی لیگ برتر ایران معرفی شده بود در سه بازی قبلی اش با لباس تراکتور نتوانست گلی را به ثمر برساند. او پیش از حضور در تراکتور در رقابت های فوتبال فرانسه و تیم های تروآ، لنس و بژیرس بازی کرده بود.


او در این فصل از رقابت ها جانشین آنتونی استوکس شده است که فصل گذشته یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر ایران بود هرچند مشکلاتی که استوکس داشت در نهایت باعث شد او به طور کامل برای تراکتور نتواند بازی کند. با این وجود تراکتوری ها با نظر مصطفی دنیزلی امسال به دنبال جذب یک مهاجم طراز اول بودند و در نهایت از میان گزینه هایی که داشتند فورچونه را به خدمت گرفتند.

تراکتور کوین فورچونه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور کوین فورچونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور 0-0 استقلال (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • تراکتور – استقلال، تراکتور – سپاهان نمی‌شود
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران