Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با اجرای برنامه آیین نصب تمثال 2 هزار شهید شهر تهران در کلیه مناطق، شهرداری منطقه 5 نیز با دعوت از خانواده شهید مدافع حرم سعید انصاری و حضور سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه قدس، فریدون حیدری شهردار، مدیران ارشد منطقه و رزمندگان شاغل در منطقه، آیین نصب تمثال این شهید گرانقدر در محله باغ فیض را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار منطقه در این مراسم با زنده نگه داشتن یاد و رشادت های شهدای ایام دفاع مقدس و مدافعین حرم در جمع رزمندگان شاغل در منطقه گفت : در دورانی که شیعیان، مورد هجوم دشمن هستند، شهدای مدافع حرم با جانفشانی، راه امام حسین (ع) را زنده کردند .

وی افزود : دشمن در 8 سال دفاع مقدس با حمله به کشور، نقشه کمرنگ کردن ارزش های انقلاب را داشت، ولی رزمندگان و شهدا، با دفاع از دین و کیان کشور و گذشتن از جان خویش، مبارزه کردند و ما قدردان از جان گذشتگی این عزیزان هستیم . شهدا قدرتمندانه با لرزه انداختن بر جان تجاوزگران ، نام اسلام را در تمام جهان حک کردند.

حیدری به تبیین رشادت های شهدا برای فرزندان و نسل جدید اشاره کرد و یاد آور شد با ترویج فرهنگ شهادت و آزادگی، می توان ارزش های انقلاب را به جوانان منتقل کرد.

فرمانده سپاه قدس نیز با درود به کلیه شهدا مخصوصا شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم افزود : در مجلسی که مزین به نام شهدا و رزمندگان است، وظیفه خود می دانم که رشادت های شهدا را ارج نهاده و اگر امروز، با امنیت در کشور زندگی می کنیم، مرهون جان فشانی های شهدا هستیم .

وی هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی برای نظام اسلامی دانست و گفت:  هر چه داریم از شهدا است .

سرهنگ محمدی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود : تا زمانی که مردم را در صحنه داریم ، هیچ خدشه ای به نظام اسلامی وارد نمی شود و خوشبختانه با سربلند بیرون آمدن از تحریم ها و خنثی کردن حیله های دشمنان نظام به خصوص امریکا،  از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنیم .

 در این مراسم از 13 رزمنده شاغل در منطقه 5  و همسر شهید مدافع حرم سعید انصاری با اهدای شاخه گل و لوح سپاس تجلیل شد و با حضور کلیه مدعوین در محله باغ فیض، تمثال شهید انصاری، در محله سکونت همسر شهید نصب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسیج جهان خانواده دفاع مقدس شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت

شانا _ گروه فیلم: آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه (۱۵ اردیبهشت) با حضور اسماعیل کفایتی، رئیس پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت برگزار شد.

دریافت 58 MB

دیگر خبرها

  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام