Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@18:02:05 GMT

اردوی تیم ملی آکروژیم در سمنان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۰۳۱۴

اردوی تیم ملی آکروژیم در سمنان آغاز شد

اردوی تیم ملی آکروژیم در سمنان برای اعزام به مسابقات آسیایی آغاز شد. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، کریم محمد زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزامی اعضای تیم ملی آکروژیم پانزدهم مهرماه به محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این تیم متشکل از 12 ژیمناستیک کار است گفت: رقابت‌های قهرمانی آسیا در 2 رده سنی جوانان و بزرگ‌سالان است.

مربی تیم ملی آکروژیم ایران عنوان کرد: این ژیمناستیک کاران از استان‌های سمنان، یزد و فارس به اردوی تیم ملی دعوت‌شده‌اند که از 12 ژیمناستیک کار 6 نفر از ژیمناستیک کاران استان سمنان هستند.

بیش از 100 اردوی ملی در استان لرستان برگزار می‌شودآخرین مرحله اردوی ملی‌پوشان بدمینتون برگزار می‌شودآغاز اردوی ملی پوشان تیراندازی برای حضور در المپیک جوانان

محمد زاده بیان داشت: تاکنون چهار مرحله اردوی تیم ملی آکروژیم برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا برگزارشده است و پنجمین و آخرین مرحله آن ششم تا چهاردهم مهرماه قبل از اعزام در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رشته ورزشی آکروژیم شاخه‌ای ترکیبی از رشته ورزشی ژیمناستیک محسوب می‌شود بیان داشت: در حال حاضر 2 هزار ورزشکار در رشته ژیمناستیک در حال فعالیت هستند.

مربی تیم ملی آکروژیم ایران ضمن ابراز رضایت از سالن تمرینی قرار داده‌شده در اختیار ژیمناستیک کاران در سمنان گفت: شرایط اردوی تیم ملی بسیار خوب است و امیدواریم به نتیجه دلخواه در این دوره از مسابقات آسیایی دست‌یابیم.

محمد زاده یادآور شد: رقابت‌ها در 2 بخش گروه‌های 2 نفره و چهارنفره برگزار می‌شود و ورزشکاران در آمادگی کامل برای اعزام به این دوره از رقابت‌ها قرار دارند.

به گزارش تسنیم، اردوی تیم ملی آکروژیم در آکادمی ژیمناستیک سمنان در حال آمادگی است.

انتهای پیام/ ت

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • آغاز ثبت‌نام مسابقه گویندگی و بازیگری رادیو
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان