Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اکبر حسن‌بکلو مدیرعامل شرکت توزیع برق این استان با اشاره به سرعت، سهولت و صرفه جویی به‌عنوان 3 نتیجه مهم حذف قبوض کاغذی برق گفت: طرح "کمپین نوبت شماست" در کل کشور و استان آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شده و هموطنان با عضویت در این کمپین، می‌توانند، آموزش‌های لازم را در راستای حذف قبوض کاغذی برق در استان دیده و به دیگران هم آموزش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: این کمپین در شبکه اجتماعی اینستاگرام راه‌اندازی شده و همه هموطنان می‌توانند در آن عضو شوند.

داود صالح‌نمدی مدیر روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هم با اشاره به توزیع بسته‌های نوشت‌افزار تهیه شده از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی برق، گفت: این بسته‌های آموزشی که شامل اقلام لوازم‌التحریر مدرسه بوده که در بین ۳۵۰ دانش‌آموز مناطق  محروم بخش نازلو ارومیه توزیع شد.
وی ادامه‌داد: هزینه تامین بسته‌های لوازم‌التحریر از محل صرفه‌جویی حذف قبوض کاغذی بوده و شامل بیش از هزار دفتر مشق، ۷۰۰ عدد مداد، ۳۵۰ عدد خودکار، پاک‌کن و بسته‌های مدادرنگی بوده‌است و در راستای حمایت از شعار سال "رونق تولید"، از نوشت‌افزارهای ایرانی استفاده شده‌است.

لازم به یادآوری است مشترکین برق استان می‌توانند جهت دانلود اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق ایران با مراجعه به سایت شرکت توانیر به آدرس سایت شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به آدرس www.waepd.ir و همچنین سایت شرکت توانیر به آدرس www.tavanir.org از طریق منوی طرح ملی قبض سبز به پرداخت و مشاهده الکترونیکی قبوض خود اقدام کنند.

46

کد خبر 1303589

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق قبض برق استان آذربایجان غربی دانش آموز ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد

حمید مطهری مدیرکل استاندارد استان یزد در جمع کارشناسان دوایر حقوقی و اجرای استاندارد گفت: در راستای اجرای برنامه ابلاغی بازرسی از بازار توزیع و فروش قطعات خودرو از سوی سازمان ملی استاندارد ایران، کارشناسان این اداره کل با همراهی اداره امور حقوقی از مراکز عرضه وفروش قطعات خودرو در سطح استان یزد بازدید و بازرسی کردند.

افزود: این ۳ واحدمذکور به تمرکز، توزیع و فروش عمده قطعات خودرو مغایر با قوانین و مقررات استاندارد مبادرت کرده، که انواع سیبک، چراغ، لنت ترمز و آیینه از جمله این قطعات با برندهای، شیدکو، کوژ، سی پارت، موج، ژیکو، اوژن موتورو آساپارت هستند که این اقلام پس از توقیف در محل، به مراجع قانونی معرفی شده اند. 

وی تصریح کرد: نشانه گذاری و علامت استاندارد بر روی لوازم یدکی خودرو و بسته بندی آنها الزامی است. ضمن این که درج کدرهگیری استاندارد و آدرس واحد تولیدی نیز بر روی بسته بندی لوازم یدکی به منظور بررسی اصالت و صحت سنجی نشان استاندارد اجباری است.

مطهری ادامه داد: همشهریان عزیز می‌توانند با ارسال کد ۱۰ رقمی زیر نشان ملی استاندارد ایران به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ پس از گذشت چند ثانیه، از اصالت نشان استاندارد درج شده بر روی محصول و یا بسته بندی مربوطه اطمینان حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • آغاز کمپین واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر