Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس باشگاه بایرن مونیخ به تازگی فدراسیون فوتبال آلمان را به ندادن بازیکن به تیم ملی تهدید کرده است، تهدیدی که در صورت عملی شدن، برای باواریایی‌ها عواقبی را به همراه خواهد داشت. ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تهدید شدن فدارسیون فوتبال آلمان از سوی اولی هوینس بازتاب گسترده‌ای در این کشور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس باشگاه آلمان در ادامه جنگ سردی که در مورد شایستگی مانوئل نویر یا مارک آندره تراشتگن برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی آلمان به وجود آمده است، فدراسیون فوتبال کشورش را تهدید کرد که اگر به جای سنگربان بایرن مونیخ، همتای او در بارسلونا به دروازه‌بان اول تیم ملی آلمان تبدیل شود، او دیگر به بازیکنان آلمانی بایرن انجازه نخواهد داد که برای تیم ملی کشورشان بازی کنند.

باور عمومی اینگونه است که باشگاه‌ها نمی‌توانند از فرستادن بازیکنان ملی‌پوش خود به کشورهای‌شان برای شرکت در بازی‌های ملی خودداری کنند، مگر اینکه آنها مصدوم باشند یا از بازی‌های ملی خداحافظی کرده باشند، اما داستان این‌گونه نیست. طبق مقررات فیفا باشگاه‌ها کاملاً اختیار دارند که تصمیم بگیرند بازیکنان ملی‌پوش‌شان را برای پیوستن به تیم‌های ملی‌شان آزاد بگذارند، حتی اگر آن بازیکنان تمام شرایط بازی در رده ملی را داشته باشند، اما باید عواقب آن را بپذیرند.

طبق قوانین فیفا تیم‌های باشگاهی در صورتی که بدون هیچ عذر موجهی با رفتن بازیکنان ملی‌پوش خود به تیم‌های ملی‌شان مخالفت کنند و آن بازیکنان هم به صورت علنی اعلام نکرده باشند که با تیم ملی کشورشان خداحافظی کرده‌اند، در صورتی که بازی رسمی باشد، باشگاه مخالفت کننده باید شش هزار فرانک سوئیس (پنج هزار و 532 یورو) و در صورتی که بازی دوستانه باشد چهار هزار فرانک سوئیس (سه هزار و 688 یورو) جریمه بپردازند. پرداخت چنین جرایمی از سوی باشگاهی مانند بایرن مونیخ به هیچ وجه سخت نخواهد بود و به همین دلیل این تنها پیامد خودداری از فرستادن بازیکنان ملی‌پوش به تیم‌های ملی‌شان نیست.

هوینس: اگر نویر فیکس نباشد، دیگر به تیم ملی آلمان بازیکن نمی‌دهیم

 

هر بازیکنی که به دستور باشگاه از شرکت در اردوی تیم ملی‌اش خودداری کند، تا 5 روز پس از زمان مقرر برای بازگشت او به تیم باشگاهی‌اش (در برخی موارد این بازه زمانی از 24 تا 48 ساعت پس از آخرین بازی تیم ملی آن بازیکن آغاز می‌شود) از همراهی این تیم محروم خواهد بود. به این صورت عملکرد تیم باشگاهی در مدت زمانی باقیمانده به پایان تورنمنت‌هایی که در آنها حضور دارد، تحت تأثیر قرار می‌گیرد، چون در طول یک فصل ممکن است چندین بار مجبور شود بازیکنش را از لیست کنار بگذارد. در صورتی که یک تیم باشگاهی این قانون را نقض کند و در مدت زمان محرومیت بازیکنان منع شده از بازی‌‌های ملی آنها را در ترکیب قرار دهد، در آن بازی بازنده اعلام خواهد شد.  

بایرن مونیخ معمولاً نمایندگان زیادی در تیم ملی آلمان دارد. بنابراین در صورتی که هوینس بخواهد تهدیدش را عملی کند، باواریایی‌ها نه تنها باید بابت هر بازیکنی که از حضورش در ترکیب ژرمن‌ها ممانعت به عمل می‌آورند جریمه نقدی هنگفتی بپردازند بلکه گروه پرتعدادی از بازیکنان‌شان را تا چند روز پس از پایان برگزاری بازی‌های ملی در اختیار نخواهد داشت که این شامل بازیکنانی مانند مانوئل نویر، نیکلاس زوله، بواتنگ، کیمیش، گورتزکا، گنابری یا مولر می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم

دیدار دو تیم بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت با پیروزی بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال بایرن‌مونیخ و آینتراخت فرانکفورت عصر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌ویکم بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۷ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد بایرن‌مونیخ به‌پایان رسید.

هری کین در دقیقه ۹ از روی پاس لایمر و در دقیقه ۶۱ از روی نقطه پنالتی گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

تک گل فرانکفورت را هوگو اکیتیکه در دقیقه ۲۳ به ثمر رساند.

خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت کد خبر 748520

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ