Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر چهارشنبه در نشست بازآفرینی شهری استان، افزود: تولید اشتغال، بهبود ظرفیت های اجتماعی، توسعه شاخص ها و رشد اقتصادی از خروجی های تحقق اصولی باز آفرینی شهری است.

کلانتری با بیان اینکه حرکت هماهنگ برای تولید ثروت و حمایت کشوری برای تحقق اهداف بازآفرینی مورد تاکید است، اظهار کرد: اقدامات توسعه ای  نیز در این راستا عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موارد طرح شده در نشست، بر اقدام برنامه محور و هدفمند برای رفع مشکلات تاکید کرد.

استاندار گفت: دستگاه های استانی نیز با نگاه تعامل محور و برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف بازآفرینی گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد با حضور محمد پژمان، معاون وزیر راه و شهرسازی در یاسوج برگزار شد و مدیران استانی به طرح مشکلات و چالش های پیش رو پرداختند.

کد خبر 4728944

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین کلانتری استانداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم بیرجند خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم

سید محمد آئینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متاسفانه استان تهران از جمله استان هایی است، که بالاترین تعداد بناهای ناپایدار را دارد و به لحاظ تعدادی بیش از ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم، که تعداد خطرناکی است.

وی گفت: ما انتظار داریم که در سال جاری با تعامل و همکاری اعضای شوراهای شهر جهش جدی تری در بازآفرینی شهری داشته باشیم و بتوانیم حداقل بازآفرینی ۱۵۰ هزار واحد مسکونی در استان تهران را شروع کنیم و ۴۰۰ هزار بازآفرینی شهری را در پایان سال ۱۴۰۳ در این استان داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: مردم حق دارند، که ۵۰ درصد تخفیف برای صدور پروانه و بازآفرینی شهری را داشته باشند و اعضای شورای شهر می توانند، این تخفیف را به ۱۰۰ درصد افزایش دهند.

کد خبر 6092596

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای برگزاری جشن‌های مردمی است
  • ۲۲۵ هزار بنای ناپایدار در استان تهران داریم
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • زمان برگزاری نشست مشارکت در بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری