Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:44:24 GMT

پنج واحد صنفی متخلف در مشهد مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۰۵۴۰

پنج واحد صنفی متخلف در مشهد مهر و موم شد

رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: این واحدها شامل ۲ واحد نانوایی، ۲ واحد میوه فروشی و یک واحد آبمیوه فروشی هستند که به رغم دادن اخطار و تذکر به آنها اصرار بر تکرار تخلف داشته اند.
امید جلیلی افزود: کم فروشی، گران فروشی و عدم درج قیمت از جمله تخلفات این واحدهای صنفی است.
وی اظهار داشت: گشت سیار تعزیرات حکومتی به همراه سایر نهادهای نظارتی به صورت مستمر بر بازار نظارت دارد و با هرگونه تخلف برخورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جمعیت صنفی خراسان رضوی ۹ درصد از جمعیت صنفی ایران را تشکیل می‌دهد و سهم صنوف تولیدی این استان نیز از بازار کشور ۲۲ درصد است.

۱۶۵ هزار و ۸۰۷ واحد صنفی دارای پروانه کسب در بخش های تولیدی، توزیعی، خدمات و فنی و در مجموع ۲۱۸ هزار و ۶۷۸ واحد صنفی در این استان فعالیت دارند. ۴۸ درصد این صنوف توزیعی هستند و فعالیت حدود ۱۷ درصد آنها تولیدی، ۱۶ درصد خدماتی و ۱۸ درصد خدمات فنی است. همچنین ۵۱۳ اتحادیه صنفی در ۲۶ شهرستان خراسان رضوی دایر است.
۷۵۰۵/۶۰۵۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان به دعوت مردم متدین و انقلابی مشهد به استان خراسان رضوی می رود.

این سفر به درخواست مردم شریف انقلابی و متدین استان خراسان رضوی برای حمایت از طرح نور فراجا صورت گرفته و حامیان عفاف و حجاب میزبان فرمانده کل انتظامی خواهند بود. وعده گاه این اجتماع عظیم ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در عرصه میدان شهدای مشهد می باشد.

کد خبر 6093202

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • کشف داروی غیرمجاز در مرغ فروشی
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • خشکسالی، کشت گل محمدی در خراسان رضوی را ۱۰ درصد کاهش داد
  • مهر و موم واحد‌های صنفی متخلف در رودسر
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند