Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت الله رسول فلاحتی ظهر چهارشنبه در مراسم ۱۶۶ شهید والا مقام شهرستان آستارا که در مسجد آبروان این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا قدرتمند شده و استکبار جهانی بر این امر واقف است.

وی با بیان اینکه توان نظامی ایران در دنیا زبانزد است و با داشتن جوانان غیور و موشک‌های دور برد، هیچ کشوری قدرت مقابله با ما را ندارد، افزود: خیانت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی علیه ایران، آشکار شده و آمریکا به عنوان حلیه گر دنیای معاصر، صحنه گردان توطئه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلاحتی با باشاره به اینکه ایران،  با کرامت در جهان به نقطه امید ملت‌های آزاد تبدیل شده است، گفت: ایران کشوری قدرتمند است و مردمانی سربلند و نترس دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان،  شهرستان مرزی آستارا را شهرستانی شاخص دانست و بر استفاده از ظرفیت بندر و راه آهن آن برای رفع بیکاری جوانان و اتصال راه آهن آستارا به رشت برای تحول اقتصادی تاکید کرد.

وی با اشاره به صدور بیانیه برخی کشورها برای بازگشت کامل ایران به برجام و تجدید نظر در بحث موشکی، گفت: امروز ایران اولین سخن تمام سخنرانان دنیا شده است و هیچ کشوری نمی‌تواند از ایران مقتدر اسلامی انتظار عمل یک طرفه و به دور از منطق داشته باشد.

فلاحتی با تاکید بر اینکه تمام پایگاه‌های آمریکا در نقاط مختلف دنیا زیر نظر موشک‌های دوربرد جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی حتی قبل از حرکت موشکی از جانب دشمن توان مورد هدف قرار دادن پایگاه‌های آنها را دارد و این سخن ریشه در قدرت و اقتدار ایران اسلامی دارد.

آیت الله فلاحتی اقتدار ایران اسلامی را قابل مذاکره ندانست و تصریح کرد: جمهوری اسلامی در سایه مردم انقلابی، ارزشی و ولایی از اقتدار ویژه‌ای در دنیا برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان عهد و پیمان با شهدا را الزام هر لحظه و روز دانست و گفت: آستارا با ۱۶۶ شهید و تعداد زیادی جانباز، ایثارگر و جهادگران عرصه امر به معروف و نهی از منکر یک شهرستان مهم در کشور بوده و جهادگران امر به معروف و نهی از منکر همچون مجاهدان هشت سال دفاع مقدس هستند.

کد خبر 4728956

منبع: مهر

کلیدواژه: رسول فلاحتی یادواره شهدا آستارا هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر اربعین 98 شیراز شهرکرد استانداری سمنان گرگان اجلاس جاده ابریشم بیرجند خطبه های نماز جمعه بازگشایی مدارس دفاع مقدس جنگ تحمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند

به گزارش جماران؛ امام جمعه رشت با اشاره به تحولات اروپا و آمریکا گفت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری و نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا است.

رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: تلاش امام جعفر صادق (ع) در راستای گسترش اندیشه اسلام بود و در دوران امامت خویش چند کار اساسی انجام دادند که ثمرات آن را امروز در جامعه شیعی شاهد هستیم.

 

وی افزود: سه شنبه هفته آینده زمان خروج آمریکا از برجام و اعلام کاهش گام به گامی تعهدات هسته‌ای است، امام راحل درباره آمریکا می‌فرماید؛ این ابر قدرت‌ها می‌خواهند به همه جا مسلط شوند برخی دولت‌ها فکر می‌کنند که اگر در دامن آمریکا بروند موفق می‌شوند، اما بدانند اشتباه است.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ما هشت سال با صدام جنگ داشتیم این‌ها هر چقدر توانستند به رژیم بعثی کمک کردند، گفت: آمریکا هر چقدر طی این سال‌ها توانسته با کشور ما دشمنی کرده است.

فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

وی ادامه داد: امروز فرهیختگان دنیای اسلام جوانان اروپا و آمریکا را تحسین می‌کنند حقایقی که جمهوری اسلامی ۴۵ سال می‌گوید کسی باور نمی‌کرد، اما امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند خدا را شکر بیداری در جهان ایجاد شده البته جبهه استکبار همواره از بیداری اسلامی و ملت‌ها در هراس بودند.

فلاحتی اضافه کرد: استکبار جهانی برای اداره خود هیچ فردی برایشان مهم نیست هر کسی در عرصه بیداری قرار بگیرند برای اینکه خودشان بمانند از هیچ کاری فروگذاری نمی‌کنند.

امام جمعه رشت خطاب به همه مسؤولان اجرایی و قوای سه گانه کشور تصریح کرد: امروز شرایط خوبی حاکم است، امروز رسانه‌های جهانی به جان یکدیگر افتاده، صهیونیسم و استکبار جانی عقب نشینی کرده‌اند، اما گاهی مواقع دلخوری‌ها و مشکلاتی نیز در داخل است که باید توسط مسؤولان جبران و مشکلات رفع شوند.

دیگر خبرها

  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌تر کرد
  • دستاورد مجموعه‌های دانش‌بنیان‌ ایرانی قابل تقدیر است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد