Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله صفایی بوشهری روز چهارشنبه در گردهمایی فرهنگی آموزشی ستاد اربعین حسینی استان بوشهر  افزود: تاریخ نشان می‌دهد نخستین گروهی که در اربعین به کربلا رفت ۲ نفر بودند اما اکنون این حرکت به بیش از ۲۰ میلیون نفر افزایش پیدا کرده است.

وی بیان کرد: دشمن در دوره‌های گذشته مامورانی را در مسیر راهپیمایان اربعین قرار می‌دادند که مردم را متفرق کنند با این حال هیچ قدرتی نتوانست جلوی سیل گسترده حضور مردم و دوست‌داران اهل‌بیت را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفایی بوشهری عنوان کرد: براساس نطرسنجی‌های صورت گرفته استان بوشهر در حوزه موکب‌داری از استان‌های ممتاز در این زمره است.

وی افزود: پیاده روی اربعین بزرگترین جمعیت انسانی و دینی جهان است که هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته تکرار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پیاده روی اربعین، حرکتی بزرگ است که جهان اسلام هر سال آن را تکرار می‌کند.

سردار خلیل واعظی افزود: سرویس‌های جاسوسی بیگانه و دشمنان جهان اسلام به شکل گسترده بر روی موضوع اربعین برنامه‌ریزی کردند به همین دلیل از زائران و موکب داران می‌خواهیم در این زمینه هوشیار باشند.

وی ادامه داد: تاکنون کوچکترین ناامنی در تمام سال‌هایی که پیاده‌روی  اربعین انجام می‌شود رخ نداده این موضوع برای بسیاری از دشمنان از جمله حامیان داعش سخت است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: در زمان حاضر ۶۰ موکب از این استان در داخل و بخشی در خارج از استان برای میزبانی از زائران اربعین فعالیت می‌کنند.

واعظی یادآور شد: در این ارتباط به نیروهای انتظامی شهرستان‌ها اعلام شده اطلاعات مربوط به موکب‌های استان را دریافت و اقدام‌های لازم برای تامین امنیت آن‌ها را فراهم کنند. 

وی گفت: با توجه به اینکه دشمن در فضای مجازی تلاش گسترده‌ای برای کمرنگ کردن حرکت گسترده راهپیمایی اربعین انجام داده می‌طلبد شرکت کنندگان در این راهپیمایی هوشیاری لازم را نسبت به این دسیسه‌ها داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به وحدت میان شیعه و سنی بیان کرد: اهل تسنن تا کنون نه تنها هیچ واکنش منفی به موضوع پیاده روی اربعین نداشته بلکه از آن استقبال کرده و این موضوع موجب تعجب دشمنان شده است.

۷۲۱۲/۶۰۴۷/۶۰۴۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر داعش زائران اربعین کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • راهپیمایی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب در بوشهر برگزار می‌شود
  • تشیع پیکر شهدا و راهپیمایی روز جهانی قدس
  • کارکرد انتقادی فیلم‌های مستند کمرنگ شده است
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه