Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان دیروز، دوم مهرماه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: ایران در طول 2 هزار و 888 روز جنگ تحمیلی یک تنه در برابر تمامی قدرتهای جهانی ایستاد و سرانجام سازمان ملل مجبورشد با مقاومت و دلاوری مردم ایران با متجاوز خواندن رژیم بعث عراق و با صدور قطعنامه 598 به ظاهر این جنگ را به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در طول دوران جنگ تجمیلی نزدیک به 235 هزار نفر از زنان و مردان این سرزمین به شهادت رسیدند و خسارت‌های بی‌شماری به ملت ایران که تنها جرم‌شان حریت و آزادی بود، تحمیل شد تا شاید تنها قدرت متکی بر امدادهای خداوند و حمایت مردمی را به زانو درآورند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان بیان کرد: دشمنان این ملت با تکیه بر ایمان و هدایت‌های بنیانگذار فقید نظام اسلامی و رهبری رهبر فرزانه‌اش روز به روز بر قدرت خود می‌افزاید و امروز شاهدیم که بزرگترین ابر قدرت جهان با توسل به شدیدترین هجمه‌های اقتصادی و تحریمی آرزوی یک دیدار با سران نظام را دارد تا بتواند با استفاده از آن برای خود اعتبار کسب کند.
وی عنوان کرد: سی سال از دوران دفاع مقدس سپری شده و بسیاری از جنایتکاران آن دوران اکنون از بین رفته‌اند و دو کشور ایران و عراق در کنار جبهه مقاومت در سوریه، لبنان، یمن و... فصل جدیدی از دوستی وبرادری را رقم زده و دشمنان مردم مسلمان این مناطق را به زانو درآورده‌اند.
مرادی اعلام کرد: متأسفانه تعدادی از سران مرتجع کشورهای منطقه خاورمیانه که مانایی خود را در گرو مطیع بودن بی چون و چرای دول غربی و امریکا می‌دانند، دانسته و نادانسته در مسیر مورد نظر رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارند غافل از آنکه مردمانشان تحمل نخواهند کرد و در صورت ادامه این روند سرنوشتی مشابه با دیگر حاکمان سرسپرده در تونس، مصر، مراکش و ... در انتظارشان خواهد بود.
وی دشمن‌شناسی و استکبارستیزی را در این دوران رمز مقاو مت و پیروزی عنوان کرد و گفت: دشمنان در برابر مقاومت مردم به ترفندهای مختلفی روی می‌آورند و شناخت این ترفندها و مقابله تمام عیار با استکبار زمانه آمریکا مهم‌ترین عامل پیروزی است که باید به آن توجه شود.
رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به اقدامات کور تروریستی فراوانی که بعد از پایان جنگ تحمیلی در نقاط مختلف کشور با حمایت کشورهای منطقه علیه فرزندان این مرزو بوم صورت می‌گیرد با حادثه اتوبوس سپاه در جاده خاش اشاره کرد و افزود: در آن حادثه 40 نفر از جوانان مرزدار و غیورمان شهید و مجروح شدند.
وی اعلام کرد: این امر سبب شد تا هنرمندان گرافیست و برجسته کشور در مقام همراهی و همدردی با خانواده این شهدا و زنده نگه داشتن نام ویاد شهدا و اعلام انزجار از این حرکت‌های ددمنشانه به میدان آیند و با هنر خود 40 تابلوی گرافیکی را به یاد 40 پاسدار این حادثه به تصویر در آورند.
مرادی افزود: این آثار گرافیکی از سه شنبه دوم مهرماه به مدت یک هفته در محل گالری سوره مهر پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.
وی عنوان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین زمان و فرصت برای یادآوری رشادت‌های صورت گرفته در دوران 8 سال جنگ تحمیلی و ارسال این پیام به دشمنان که فرزندان این آب و خاک با توانمندی‌های خود و وحدت کلمه در برابر تمامی فشارها و تهدیدها مقاوم و ذره‌ای از پاسداری از کیان اسلامی خود کوتاه نخواهد آمد و در برابر هر تجاوزی با شدیدترین واکنش مقابله خواهد کرد.
وی در پایان یادآور شد: این نمایشگاه در ایام برگزاری از ساعت 10 تا 12 و 17 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی نمایشگاه پوستر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، علی نوری اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری اقتصادی بین استان کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) منعقد شد.

وی گفت: برپایی نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران فرصت مغتنمی برای تقویت فعالیت‌های اقتصادی به ویژه صادرات با معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های موجود کشور و به تبع استان در این عرصه بود.

وی اضافه کرد: تیم اقتصادی استانداری کردستان با همراهی بخش خصوصی به ویژه اتاق بازرگانی سنندج در این نمایشگاه ظرفیت‌های استان در بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری را به هیأت‌های تجاری معرفی کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: افزون بر انعقاد تفاهم نامه در چند روز برپایی این نمایشگاه با مسئولان کشوری هم دیدارهایی داشتیم و در آن به بیان نیازها و مطالبات و استعدادهای استان پرداختیم.

کد خبر 6094981

دیگر خبرها

  • بازدید خبرنگار سی‌ان‌ان از نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضای سپاه (فیلم)
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • گزارشی از نمایشگاه یک قرن اصالت و ماندگاری سنندج‌ + فیلم
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد