Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  دفتر سخنگوی دولت در اطلاعیه‌ای در مورد سخنان سخنگوی دولت مبنی بر اینکه «به دنبال تغییر کوچکی در دل برجام هستیم» بیان داشت: منظور آقای ربیعی از طرح پیشنهادی مبنی بر تغییرات جزیی در دل برجام ناظر به تصویب زودتر پروتکل الحاقی در مجلس شورای اسلامی از سوی جمهوری اسلامی ایران است که در برجام سال ۲۰۲۳ تعیین شده، به شرط آنکه آمریکا هم برجام را به همراه لغو کلیه تحریم‌ها در کنگره به تصویب برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز علی ربیعی سخنگوی دولت در جمع خبرنگاران در حاشیه هیات دولت گفت: در جلسه امروز ۱+۴ مسائل و شروطی که قبلا مطرح کردیم را تکرار خواهیم کرد، حرف ما این است که تحریم‌ها رفع شده و کشور‌ها به همان شرایط گذشته معاهده و جایی که بودند، بازگردند.

وی بیان داشته بود که در این شرایط امکان مذاکره هم وجود دارد حتی برای اطمینان بخشی رئیس‌جمهور بن‌بست شکنی کرده و مطرح کرده ایم که دنبال تغییر کوچکی در دل برجام هستیم. این پیشنهاد را رئیس جمهور مطرح می‌کند، ولی شرط ما این است که کشور‌های طرف برجام به جایی که در برجام بودند، بازگردند و تحریم‌ها برداشته شود.

منبع: فارس خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 دفتر سخنگوی دولت علی ربیعی هیات دولت رئیس جمهور مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برای کنترل نوسانات ارزی بحث‌هایی در کمیسیون‌های مجلس مطرح شد که در این رابطه دولت مجموعه کارهای مدنظر را در اختیار خانه ملت قرار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید محمد حسینی امروز چهارشنبه - دوازدهم اردیبهشت- در حاشیه جلسه هیئت دولت و در مجمع خبرنگاران اظهار داشت: در برخی کمیسیون های تخصصی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی بحث‌هایی مطرح بود که با همکاری دو قوه نوسانات ارزی کنترل شود.

وی افزود: همچنین مطرح شد که اگر دولت در این خصوص اعلام نظر نکرده و برنامه خود را اعلام نکند مجلس اقداماتی انجام خواهد داد که بر همان مبنا هم پاسخی تهیه شد و مجموعه کارهایی که در حال انجام است و یا در آینده مدنظر است، تبیین شد و فکر می‌کنم در حال حاضر مساله خاصی وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره چگونگی تعامل دولت و مجلس جدید با ابراز امیدواری از اینکه مجلس دوازدهم بهتر از مجلس فعلی خواهد بود، تصریح کرد: البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم.

حسینی یادآورشد: البته از مجلس آینده هم انتظار داریم همکاری بسیار خوبی با دولت داشته باشند و با اقداماتی که دولت طی نزدیک این سه سال انجام داده مشکلی پیش نخواهد آمد.

ادامه دارد..

کد خبر 749672

دیگر خبرها

  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • پیگیر لایحه امنیت شغلی کارگران هستیم | با تهدید‌ها و تحریم‌ها نمی‌توانند ملت را متوقف کنند