Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال گذشته، تحت تاثیر حرکت خوان ماتا، متس هوملس، مگان راپینو و بسیاری دیگر قرار گرفتم. اگر نمی دانید کارشان چیست، باید بگویم آن ها یک درصد از درآمد سالیانه خود را به سازمان های غیر دولتی فوتبال بخشیده‌اند. بیشتر از 120 بازیکن در این جنبش مشترک شرکت کرده اند تا فوتبال گسترش یابد. بیایید رو راست باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما خیلی خوش شانسیم. این وظیفه ما به عنوان انسان ممتاز است که به تمام بچه های روی کره زمین، شانس زندگی مجدد دهیم. نباید فراموش کنیم هنگام مشکلات چه وضعیتی داشتیم. این حبابی که درونش زندگی می کنیم، دنیای واقعی نیست. مرا ببخشید اما هرچیزی که در زمین فوتبال رخ می دهد، اصلا به عنوان مشکل نباید شناخته شود. این ورزش باید هدفی فراتر از درآمدزایی و کسب جام داشته باشد نه؟ فکر کنید همه ما گردهم جمع می شدیم و یک درصد از درآمد سالیانه خود را برای خلق اتفاقات مثبت در جهان می بخشیدیم. شاید من زیادی ساده لوح باشم، شاید هم یک دیوانه رویاپرداز باشم. ولی خب این فوتبال برای چه کسی است؟ همه ما به خوبی می دانیم این فوتبال فقط و فقط برای رویاپردازان خلق شده است. مجموعه یادداشت‌های تریبون بازیکنان، نگاهی به چالش ها و دغدغه های بازیکنان بزرگ و جوان، از کودکی تا به امروز می‌اندازیم. این داستان‌ها به قلم خود بازیکنان نوشته شده‌اند و حقیقی‌ترین اتفاقات را با جزئیات تعریف می‌کنند.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۱۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد

دریافت 41 MB کد خبر 6096669

دیگر خبرها

  • اسلوت: مغز یورگن کلوپ را می‌خواهم!
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • چرا فوتبال هم برای سلامتی شما خوب است و هم بد؟ (زیرنویس فارسی)
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • گواردیولا و حمایت از واکنش کلوپ: حذف تیم‌های انگلیسی دلیل دارد
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس