Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@15:26:12 GMT

ایران در ناامن ترین منطقه دنیا، امن ترین کشور است

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۱۲۸۲

ایران در ناامن ترین منطقه دنیا، امن ترین کشور است

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران در ناامن ترین منطقه دنیا امن ترین کشور است و این شرایط به برکت خون پاک شهدا و ایستادگی های آنان رقم خورده است.

به گزارش مشرق، سردار علی اکبر پورجمشیدیان، معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در برنامه ای که به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فرودگاه پیام کرج برگزار شد، گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: ما انقلابمان را به جهان صادر می کنیم و دشمن نیز نگران بود که اگر این فرهنگ و تفکر در دنیا صادر شود نمی تواند حکومت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: وزیر دفاع: افزایش توان موشکی مورد اجماع ملی است پیام ویژه فرماندهان نظامی ایران به آمریکا و عربستان بعد از حمله به آرامکو

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه بیان کرد: درست است دشمن اکنون در عراق است اما نمی تواند آن گونه که دوست دارد حکومت کند. انقلابیون اگر اراده کنند می توانند در عراق به آن ها لطمه بزنند و لطمه هم زدند. انقلاب اسلامی به برکت نفس امام راحل (ره) پیروز شد و امروز به برکت این انقلاب دشمنان آرامش ندارند.

وی اذعان کرد: در جنگ میان ایران و عراق، آمریکا و اروپا پیشرفته ترین سلاح ها و تجهیزات را برای عراق ارسال و نیروهای مورد نیاز عراق را نیز تأمین می کردند و کوچک ترین تحرکات نیروهای مسلح ایران را نیز به عراقی ها گزارش می دادند. با وجود اینکه دشمن جنگ را به ما تحمیل کرد اما اجازه ندادیم یک وجب از خاک ایران از کشور جدا شود.

پورجمشیدیان با بیان اینکه در شرایطی جنگ به ما تحمیل شد که انقلاب به تازگی پیروز شده بود و برخی کشورها ما را به عنوان یک حکومت و نظام سیاسی به رسمیت نمی شناختند و از نظر اقتصادی نیز در شرایط خوبی قرار نداشتیم، اظهار کرد: اما امروز با وجود تحریم ها باز هم از نظر اقتصادی قدرتمند هستیم و بدون نفت هم می توانیم روی پای خود بایستیم.

پورجمشیدیان اذعان کرد: عزت، افتخار و سربلندی کشور را مدیون مجاهدت های شهدا هستیم. امروز ایران در ناامن ترین منطقه دنیا امن ترین کشور است و این شرایط به برکت خون پاک شهدا و ایستادگی های آنان رقم خورده است. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اخبار خودرو کنفرانس افق نو تحولات یمن انقلاب اسلامی امام خمینی هفته دفاع مقدس امریکا اروپا عراق نیروی زمینی سپاه آمریکا ایران مشرق انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه بصیرت و افزایی امید آفرینی که در قالب جهاد تبیین با موضوع وعده صادق با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و کارگران در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان برگزار شد، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به تمامی ممالک اسلامی پیش‌قدم است و باتوجه به اینکه به اصول‌های دین اسلام عمل کرده باعث سربلندی ملت ایران شده است.
 
وی افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم مشاهده می‌شود کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و غربی‌ها برای اینکه بر ممالک اسلامی تسلط داشته باشند و آن‌ها را به بردگی بگیرند اسرائیل را در بهترین نقطه از اسلام تجهیز کردند تا بتوانند منابع این مناطق را مصادره و بر مسلمانان مسلط شوند.
 
وی اضافه کرد: اسرائیل را آنچنان در باب تجهیزات نظامی، اقتصادی و تکنولوژی مجهز کرده‌اند تا هیچ احدی نتواند حرف بزند اما پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد زلزله و وحشت در دنیای غرب شد و فرعونیان زمان به وحشت افتادند.
 
امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: ریشه‌کن‌کردن اسرائیل این غده سرطانی در دنیای اسلام و آزادی مردم فلسطین از رسالت های انقلاب اسلامی است و به همین جهت امام (ره) روز قدس را ایجاد کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد الگوگرفته از انقلاب اسلامی است که ستون فقرات اسرائیل را به‌گونه‌ای درهم شکست که قابل ترمیم نیست.
 
وی اذعان کرد: عملیات وعده صادق در پاسخ به تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل انجام شد دارای ابعاد مختلف بود هر موشک و پهپاد مأموریت خاصی داشت که عملیاتی شدند.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: بعد از مرز ایران تا تل آویو را با سامانه‌های پیشرفته پدافند کردند اما توان مقابله با موشک‌های ایرانی را نداشتند که وعده صادق پیام قدرت بازدارندگی ایران را به جهان مخابره کرد و این موضوع را آمریکا زودتر از دیگر کشور‌ها فهم کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری بیان کرد: وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد و طبق وعده خداوند متعال مردم مظلوم فلسطین از زیر چکمه رژیم غاصب خارج خواهند شد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آگاهی دانشجویان آمریکایی از استکبار جهانی به برکت انقلاب اسلامی
  • حضور تجار در «ایران اکسپو»بهترین پاسخ به ناامن جلوه دادن کشوربود
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • وزیر نیرو:ارتقای توانمندی ایران در مدیریت رودخانه‌ها و سیلاب‌ها
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • پس از عملیات «وعده صادق» نگاه دنیا به ایران تغییر کرد
  • شکل‌گیری بیداری انسانی در سراسر دنیا به برکت خون‌های ریخته شده در غزه
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند