Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در نشست خبری درباره گزارش جلسات این دوره مجلس خبرگان گفت: بیانیه پایانی نظر همه اعضا است، ابتدا محورهای بیانیه با نظر اعضا مشخص می‌شود سپس در بیانیه پایانی مطرح خواهد شد.

آیت‌اللّه خاتمی ادامه داد: اظهارات حجت‌الاسلام رئیسی رئیس قوه قضاییه و آقای طائب رئیس اطلاعات سپاه پاسداران بسیار جذاب بود، به این معنی که هر دو مطالب ارزشمندی را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اظهارات رئیس قوه قضائیه گفت: حجت‌الاسلام رئیسی بر اعتماد و اعتمادسازی و همچنین این موضوع تأکید داشت که اگر مدام از فساد بگوییم اما از اقدام ها حرف نزنیم به اعتماد مردم آسیب می‌زند که انصافاً در این زمینه آقای رئیسی موفق عمل کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره اظهارات آقای طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: آقای طائب درباره نفوذ صحبت‌های خوبی کرد؛ او گفت در سال ۵۴ برخی احزاب منحرف می‌دانستند که انقلاب پیروز می‌شود به همین دلیل سعی کردند عناصر خود را در نظام بچینند.

او با بیان اینکه همه اعضا و دو مدعو بر مقاومت تاکید داشتند، گفت: مقاومت راه برون رفت مشکلات است، آمریکا بدعهدی خود در برجام را نشان داد و از قبل هم نشان داده بود، سه کشور اروپایی در حالی که رئیس جمهور در نیویورک است عیله ایران بیانیه صادر می‌کنند و این مسئله نشان می‌دهد اروپا و آمریکا هیچ فرقی با هم ندارند و راه مقابله با آنها فقط مقاومت است.

آیت‌اللّه خاتمی درباره اصلاح قانون انتخابات اظهار کرد: درباره قانون انتخابات بحث شد اما نتیجه‌ای حاصل نشد، زیرا بندهای زیادی دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان رهبری اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل المیادین، گردان الاشتر وابسته به مقاومت اسلامی بحرین ویدئوی عملیات هدف قرار دادن شرکت حمل و نقل زمینی رژیم صهیونیستی موسوم به تراک نت در ایلات را منتشر کرد.

در بیانیه مقاومت اسلامی بحرین آمده است: این عملیات با استفاده از پهپاد طی سه شنبه گذشته در حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم غزه انجام شد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: عملیات ما جز با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه متوقف نمی‌شود.

این برای نخستین بار است که نیروهای مقاومت اسلامی بحرین وارد نبرد با رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون شده است.

کد خبر 6095344

دیگر خبرها

  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • حمله بی‌سابقه با موشک کروز از خاک عراق به تل‌آویـو
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • مقاومت عراق از حمله به اهدافی در فلسطین اشغالی خبر داد
  • حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو
  • عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه «ایلات» برای نخستین بار
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود