Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با استقلال بیان کرد: ابتدا به تیم استقلال خوش آمد می‌گویم و امیدوارم که میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. به طور قطع بازی بازی با استقلال برای ما آسان نیست و دیدار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته‌های گذشته کیفیت خوبی داشتیم، اما متاسفانه به ۳ امتیاز نرسیدیم.

او افزود: استقلال هم با مربی جوان و جدید خود به اصفهان آمد و از نظر من سرمربی خیلی خوب کار کرده است، اما آن‌ها هم در رسیدن به نتیجه دلخواه دچار کم تجربگی بازیکنان شده‌اند. بازی فردا مسابقه خیلی زیبایی خواهد بود و امیدوارم هواداران از تماشای بازی لذت ببرند. درباره بازیکنان سرباز تیم مان هم باید بگویم که منتظریم تا به فرم ایده‌آل بدنی برسند. ما ۲۶ بازیکن آماده داریم که ۳ نفر از آن‌ها سربازان هستند.

منصوریان ادامه داد: فردا خلعتبری را هم در لیست ۱۸ نفره داریم که خودش به تنهایی می‌تواند ۵۰ درصد از یک تیم باشد. ما ترکیبی از تجربه و بنزین سبز را فردا داخل زمین داریم. ارتفاع شهر اصفهان در ۱۵ دقیقه ابتدایی و انتهایی به ما کمک می‌کند و تیمی اینجا نتوانسته از دست ما راحت در برود. هفته قبل هم کیفیت بازی ما مقابل تراکتور را دیدید.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره غایبان تیمش برای دیدار با استقلال تصریح کرد: تیم ما کامل است و خداراشکر مصدومان برگشته‌اند. ۲ بازیکن زیر ۲۰ سال وارد لیست کرده‌ام و سخت بود که قلم قرمز روی نام سه بازیکن بکشم. شاید این سه بازیکن در دیدار با پارس جنوبی در ترکیب ما باشند، اما امروز بر حسب تاکتیک‌مان در لیست حضور ندارند.

او در مورد اینکه چه احساسی دارد که مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد، گفت: من دوران بازیگری‌ ام را مدیون استقلال هستم و از هفت سالگی و زمانی که مرحوم ناصر حجازی و حسن روشن در این تیم بازی می‌کردند، به استقلال علاقه‌مند شدم. دلیل استقلالی شدن من، پدرم نبود که یک استقلالی بود و دلیل استقلالی شدن من حسن روشن بود فردا لباس ذوب‌آهن بر تن من است و به تنها چیزی که فکر می‌کنم لباس سبز تیم‌مان است و به پسرم می‌خواهم بگویم که پدرت چه آدمی بود و با تمام وجود بازی خواهیم کرد.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: بخش اعظمی از زندگی‌ام پس از خدا و خانواده‌ام را، مدیون ذوب‌آهن هستم و بنابراین فردا با تمام وجود برای ذوب‌آهن تلاش می‌کنیم. برای اینکه سه امتیاز را کسب کنیم، تلاش می‌کنیم چون امانت‌دار هستم. همچنین ما در زدن ضربه آخر بی‌دقت هستیم که مقصر من هستم. برای سرمربی یک تیم سخت است که بتواند از 26 بازیکن خانواده، 11 بازیکن را راهی زمین کند  اما اینجا با هم غذا می‌خوریم، با هم می‌خوابیم و با هم وارد زمین می‌شویم.

بیشتر بخوانید: استراماچونی: دیدار خیلی سختی مقابل ذوب آهن داریم/ اسماعیلی قطعا فردا بازی می کند

منصوریان در خصوص قانون ۹۰ به ۱۰ تماشاگران میزبان و میهمان گفت: دوست داریم فارغ از رنگ زرد و سبز، هواداران اصفهانی از جوانان ما حمایت کنند و استادیوم پر شود. در صورتی که ورزشگاه پر نشود، تیم میهمان می‌تواند سکو‌ها را پر کند. فکر کنم از ۱۴ هزار کارگری که در کارخانه ذوب‌آهن کار می‌کنند، پذیرای سه، چهار هزار نفر آن‌ها باشیم. امیدواریم بخش زیادی از ورزشگاه به دست ذوب‌آهنی‌ها پر شود، اما اگر هم این اتفاق نیفتد، دوست داریم ورزشگاه پر باشد، چرا که بچه‌های ما دوست دارند در استادیوم پر از تماشاگر بازی کنند.

او در خصوص استفاده از VAR توضیح داد:  باید از سیستم VAR استفاده کنیم و خیلی از مربیان، مدیران و باشگاه‌ها در یکی دو سال گذشته متلاشی شده‌اند. بنابراین، بسیار نیاز مبرم داریم از این سیستم استفاده کنیم. در دیدار لیورپول مقابل چلسی، کاپیتان چلسی گل تساوی را زد، اما در ویدیو چک مشخص شد که گل اشتباه بوده است. استراماچونی از قلب اروپا آمده که این صحبت‌ها را انجام داده است. استفاده از این سیستم جزو الزامات فیفا است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: شنیده‌ام که هزینه ورود این سیستم زیاد است، اما حاضرم سه چهار بازیکن جوان بگیرم تا این سیستم وارد فوتبال ما شود. ما اولین باشگاهی بودیم که خواستار ورود این سیستم و نصب آن در ورزشگاه فولادشهر شدیم. اگر ذوب‌آهن امتیازات حساس را از دست نمی‌داد، برای کسب سهمیه تلاش می‌کرد. از هدایت ممبینی هم برای چیدمان داوری حمایت می‌کنیم. فردا با توجه به اینکه بیژن حیدری داور بازی است، خیال‌مان روی نیمکت تخت است. اگر اشتباهی نیز صورت بگیرد، سهوی است و امیدوارم با حضور حیدری، بازی فردا خوب از آب در بیاید.

انتهای پیام/

اظهارات منصوریان درباره دیدار با استقلال تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود

لوئیز انریکه قول داد تیمش در بازی برگشت عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

طرفداری | پاری سن ژرمن باز هم در دور رفت یک مرحله لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. 

شکست 1-0 مقابل دورتموند در وستفالن همچنان امیدها را برای پاری سن ژرمن در هفته آینده زنده نگه داشته است. تیم لوئیز انریکه پس از نیمه اول کابوس‌وار، در چهل و پنج دقیقه دوم عملکرد خوبی داشت و اگر فرصت‌سوزی خط حمله نبود می‌توانست به یک تساوی دست یابد. سرمربی اسپانیایی در اولین واکنش به بازی مقابل دوربین کانال پلاس گفت:

فوتبال همین است. بازی متعادلی بود اما 

می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. بازیکنان پاری سن ژرمن کمی تحت تاثیر جو قرار گرفته بودند. ما تیر دروازه را هدف قرار دادیم و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم. در پاریس بسیار قوی خواهیم بود و هوادارانمان از ما حمایت خواهند کرد

. چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت که اتفاق بسیار خوبی است. امروز ما ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. 

مصدومیت لوکاس هرناندز؟ هنوز خبر جدیدی در مورد وضعیت او نداریم، به نظر نمی‌رسد خیلی مثبت باشد، اما باید منتظر نظر پزشکان باشیم. نمی‌توانیم بگوییم که او به بازی برگشت خواهد رسید یا نه.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • لیست ۱۶ نفره جبهه پایداری و شورای ائتلاف منتشر شد
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • حذف مقابل تراکتور را در ادامه لیگ جبران خواهیم کرد
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات