Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار تصاویری از دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با نخست وزیر انگلیس، آیت الله باقری کنی نسبت به این دیدار و برخی حرکات رئیس جمهور انتقادات مهمی را مطرح کرد. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی انتشار تصاویری از دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با نخست وزیر انگلیس، آیت الله باقری کنی نسبت به این دیدار و برخی حرکات رئیس جمهور انتقادات مهمی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آیت الله باقری کنی طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کردند: این تصویر و مانند آن زیبنده یک فرد در سطوح پایین کشور هم نیست. این وهن اسلام است. هیچ کس چنین حقی ندارد. من هم حق ندارم سکوت کنم. اسلام را در برابر این ها- دولتمردان زورگوی غربی- نباید پایین آورد. امام رحمه الله علیه که از همه بالاتر بود و از او بالاتر هم نمی‌توانند چنین کنند. متوجه نیستیم و فکر می‌کنیم همه کاره ایم و می‌توانیم همه اسلام را زیر پا بگذاریم.

آیت الله باقری کنی در ادامه آورده است: وقتی خدا را داریم نباید ترسی داشته باشیم. چه زنده بمانیم و چه بمیرم یا کشته و شهید بشویم. پیروزی از آن ماست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روحانی جانسون بوریس بوریس جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله سید محمد باقر شفتی روحانی اهل شهرستان شفت، بزرگ مردی که اقتدار علمی و اجتهادی فراوان داشت. 

آیت الله سید محمد باقر شفتی ، فقیه و روحانی شیعه‌ای بود که خدمات ارزنده وی در حوزه دین و شناساندن معارف الهی بر کسی پوشیده نیست.

دیگر خبرها

  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • چرا پاسخ سخن‌گوی شورای نگهبان درباره رد صلاحیت رییس جمهور پیشین قانع کننده نیست؟
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • اعتراف عجیب سیدمحمد خاتمی /مولوی سُنی فراری از مشهد در افغانستان کشته شد /بازخوانی خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی
  • به یاد روحانی عالیقدر آیت الله سید محمد باقر شفتی
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • انتقاد وزیر خارجه اسرائیل از رئیس‌جمهور کلمبیا