Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@09:42:30 GMT

«استرا» مهاجم تیمش را تنبیه کرد

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۲۳۵۰

صراط:

استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل برخی مسائل انضباطی، سجاد آقایی مهاجم تیمش را از تیم کنار گذاشته شده است و این بازیکن همچون دیگر بازیکنانی که توسط مرد ایتالیایی کنار گذاشته شدند برای مشخص شدن وضعیتش امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و نشستی را با مدیران برگزار کرد.

آقایی پیش از این نیز به دلیل نیمکت نشینی اعتراض های خود را به گوش استراماچونی رسانده بود که همین باعث شد تا سرمربی آبی ها این بازیکن را تنبیه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد آقایی در سفر اصفهان برای دیدار با ذوب آهن هم آبی پوشان را همراهی نکرد و امروز در باشگاه استقلال حاضر شد و بعید نیست این بازیکن از جمع آبی ها جدا شود  و قراردادش را فسخ کند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا

به گزارش "ورزش سه"،عملکرد درخشان کواراتسخلیا در ترکیب ناپولی و نقش مهمی که او در قهرمانی تیم در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایتالیا ایفا کرد باعث شد که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به او جلب شود.

در حالی که چند باشگاه بزرگ اروپایی در حال بررسی شرایط این بازیکن بودند، مدیر برنامه‌اش مدعی شد که این ستاره گرجستانی علاقه بسیار زیادی به رئال مادرید دارد و یکی از هواداران متعصب این تیم از دوران کودکی بوده است و این در حالی است که خود او و پدر این بازیکن مشتاق پیوستنش به بارسلونا هستند.

این ابراز علاقه رسمی باعث شد که حتی گوتی، ستاره سابق رئال مادرید، برای دیدار با این بازیکن راهی شهر ناپل ایتالیا شود و پیراهن خودش از زمان حضور در رئال را به عنوان هدیه و یادگاری به او اهدا کند.

اما ترافیک ستاره‌های حاضر در خط حمله رئال مادرید باعث شده است که این تیم جایی برای کواراتسخلیا نداشته باشد و حالا روزنامه گاتزتا دلو اسپرت خبر داده است که این بازیکن حاضر به پذیرش پیشنهاد ناپولی برای امضای قرارداد جدید نشده است.

این رسانه ایتالیایی تاکید دارد که این ستاره گرجستانی حالا امیدوار است که توجه مدیران بارسا را به خود جلب کند و منتظر دریافت پیشنهادی از سوی این باشگاه است تا بتواند در فصل آینده با پیراهن این تیم و تحت هدایت ژاوی به میدان برود.

دیگر خبرها

  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)