Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کاملی فر با بیان این‌که مشکل تورم و اقتصاد واقعیت تلخ اما قابل حل در کشور است، گفت: هیچ کدام از مشکلات امروز به اندازه سختی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن کاملی‌فر» عصر امروز(سوم مهر) در یادواره ۷۵ شهید طلبه حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شهرستان بناب اظهار داشت: آمریکا در تمام راهبردهای خود علیه ایران اسلامی با شکست مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تأکید بر این‌که ایران اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی و ولایت فقیه بیش از چهل سال مقابل توطئه های مختلف دشمنان ایستادگی کرده است، خاطرنشان کرد: امروز هر تهدیدی از طرف دشمن به یک فرصت راهبردی برای نظام تبدیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به برکت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری جوانان در جنگ هشت ساله بر تحریم های دشمنان غلبه و آنان را مأیوس و تمام تحریم ها را به فرصت تبدیل کردیم.

حجت الاسلام کاملی‌فر تصریح کرد: امروز در سایه خون شهدا و ایستادگی و مقاومت مردم؛ از قدرت بازدارندگی بی نظیری در منطقه برخوردار هستیم که در سایه این اقتدار تهدیدهای صورت گرفته به فرصت های شیرینی تبدیل شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی افزود: ایران اسلامی به دنیا ثابت کرده که قادر است فراتر از مرزهای جغرافیایی به نبرد و جنگ با دشمنان اسلام بپردازد و این مسأله باعث نگرانی و خشم آمریکا و استکبار جهانی شده است.

وی با اشازه به این‌که دمشمان از راهبرد فرهنگ و اقتصاد به دنبال براندازی انقلاب اسلامی ایران هستند، گفت: مشکل تورم و اقتصاد واقعیت تلخ اما قابل حل در کشور است، اما هیچ کدام از مشکلات امروز به اندازه سختی‌های دوران هشت سال دفاع مقدس نیست.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس استان همدان اربعین حسینی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع خبرگزاری شبستان کانون های مساجد استان بوشهر یادواره شهدای طلبه بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزارت امور خارجه پاکستان در پایان اولین سفر رسمی «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور اعلام کرد: در جریان این سفر مهم دو کشور همسایه برای تبدیل مرز‌های صلح و دوستی خود به مرز «رفاه مشترک» توافق کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، درحالیکه سفر دو روزه «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان صبح امروز به پایان رسید، وزارت امور خارجه این کشور با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هیئت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران به ریاست «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور و تعداد زیادی از وزرای کابینه دولت این کشور به دعوت «شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان یک سفر رسمی دو روزه (۲۲ الی ۲۴ آوریل) به پاکستان انجام دادند.
این بیانیه افزود: در جریان این سفر مقامات دو کشور بر عزم خود برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک» تاکید و پیرامون تقویت روابط تجاری بویژه از طریق توسعه بازارچه‌های مرزی و همچنین تجارت در حوزه انرژی بحث و تبادل نظر کردند.
در این بیانیه آمده است: ایران و پاکستان برای افزایش حجم تجارت سالانه خود به ۱۰ میلیارد دلار طی پنج سال آینده توافق کردند.
وزارت خارجه پاکستان افزود: طرفین تمامی ابعاد روابط دوجانبه پاکستان و ایران را مورد بررسی قرار داده و همچنین در مورد مسائل منطقه‌ای و جهانی گفتگو کردند؛ همچنین در این سفر چندین تفاهم نامه و سند همکاری میان دو کشور همسایه به امضا رسید.
این بیانیه با اشاره به بررسی روابط فرهنگی، مذهبی، تمدنی و همچنین مردمی ایران و پاکستان در جریان سفر هیئت بلندپایه ایرانی به شهر‌های اسلام آباد، لاهور و کراچی افزود: مقامات دو کشور توافق کردند که روابط دوجانبه و برادرانه خود را از طریق تبادل منظم هیئت‌های بلندپایه تقویت کنند.
در بخش پایانی این بیانیه آمده است: تقویت همکاری میان مقامات نظامی و امنیتی دو کشور با هدف مقابله با معضل تروریسم و تاکید مجدد بر اهمیت پروژه‌های حوزه انرژی از جمله پروژه انتقال گاز «آی پی» از دیگر محور‌های گفتگوی مقامات ایران و پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • دنیای اقتصاد : در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید
  • در سال ۱۴۰۳ نه منتظر کاهش قیمت ارز باشید، نه کاهش نرخ تورم/ رشد اقتصادی هم بالا نخواهد رفت
  • عزم ایران و پاکستان برای تبدیل مرز «صلح و دوستی» به مرز «رفاه مشترک»
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است
  • آیا تابستان ۱۴۰۳ با شوک تورمی آغاز می‌شود؟