Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@22:49:37 GMT

جزئیات دستگیری شهردار و ۳ عضو شورای لوشان

تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۴۲۷۹۵

ساعت 24- دادستان رودبار جزئیات پرونده دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان را تشریح کرد.

هادی بشری دادستان رودبار با اشاره به جزئیات دستگیری شهردار و سه عضو شورای اسلامی شهر لوشان اظهار کرد: شهردار و سه عضو شورای اسلامی لوشان به اتهام اخذ رشوه، فساد مالی و اختلاس دستگیر و بازداشت شدند.

وی با اشاره به مبلغ اخذ رشوه توسط شهردار و سه عضو شورا از پیمانکاران افزود: شهردار و سه عضو شورای اسلامی شهر لوشان به اخذ رشوه به مبلغ ۱۲۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان اقرار کردند اما شواهد و قراین نشان می‌دهد که مبلغ موردنظر بیش از این است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان رودبار با بیان اینکه با ورود سازمان بازرسی جزئیات بیشتر این پرونده مشخص می‌شود، گفت: شهردار و سه عضو شورا به دریافت هزینه خرید کت‌وشلوار و دریافت سکه از پیمانکاران نیز اقرار کردند.

بشری با اشاره به صدور قرار بازداشت موقت برای این متخلفین بیان کرد: با توجه به دستگیری سه عضو شورا و شهردار، برای تعیین تکلیف وضعیت مدیریت شهری لوشان تصمیماتی اتخاذ شده که به‌محض نهایی شدن، به اطلاع عموم خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پرونده متهمین در تحقیقات مقدماتی قرار دارد افزود: با صدور کیفرخواست تا زمان صدور حکم از کار برکنار خواهند شد و حق حضور در محل کار را نخواهند داشت.

دادستان رودبار از بازداشت شهردار دیگری در این شهرستان خبر داد و گفت: یکی دیگر از شهرداران شهرستان رودبار به جرم تصرف غیرقانونی قیر به‌زودی بازداشت می‌شود.

بشری با اشاره به جزئیات بیشتر پرونده شهردار متخلف گفت: این شهردار به جرم تصرف غیرقانونی قیر به مدت دو سال انفصال‌ازخدمت و پرداخت جزای نقدی بدل از شلاق محکوم‌شده است.

وی با تأکید بر اجرای قانون و برخورد جدی با متخلفین افزود: متولیان دستگاه قضایی در شهرستان رودبار در برخورد با متخلفین هیچ‌گونه اغماضی نخواهند کرد.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: شوراي شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند

به گزارش صدای ایران از «انتخاب»، در این اخبار ادعاشده بود که در این میهمانی تعدادی پزشک، با مصرف مشروبات تقلبی و دست‌ساز دچار مسمومیت شدند و در این بین یکی از پزشکان زن متخصص پوست و مو در شیراز جان باخته است و تعدادی دیگر به دلیل مسمومیت شدید در بیمارستان بستری شده‌اند.

همچنین در این گزارش اعلام شده که همسر این پزشک که فوق تخصص چشم بوده هر دو کلیه‌اش از کار افتاده و هم اکنون در کما به سر می‌برد.

مهرداد شریفی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در گفتگو با تسنیم، با اظهار بی‌اطلاعی از جزئیات این دورهمی مرگبار، گفت: ظاهراً این اتفاق در یک میهمانی شخصی رخ داده و پزشکان حاضر در این راسم اکثراً از بخش خصوصی بودند.

وی با اشاره به اینکه تمام حاضران در این میهمانی پزشک نبوده‌اند، گفت: ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود. برخلاف آنچه که درباره تعداد مراجعه زیاد به بیمارستان پس از این میهمانی مطرح شده، اما ورودی زیادی به بیمارستان نداشته‌ایم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست که جزئیات بیشتر را از نظام پزشکی جویا شود.

تحقیقات در مورد فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حا‌دثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، گفت: دیگر عوامل، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود در این حادثه در مجموع ۶ نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افر‌اد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

وی با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

دیگر خبرها

  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • شیراز چکیده تمام افکار بزرگان است
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد