Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام کریم اسدی  چهارشنبه در مراسم یادمان شهدای روحانی و همچنین سالگرد درگذشت آیت‌الله یکتایی امام جمعه فقید این شهر افزود: شهدای گرانقدر بزرگترین سرمایه معنوی کشور هستند و همه عزت، اقتدار و شوکت نظام اسلامی در سایه خون شهدا حاصل شده است.

او گفت: در این میان  شهدای روحانی نیز در راس این سرمایه‌های معنوی و جاودانی نظام اسلامی ایران قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 11 شهید طلبه و روحانی و 500 شهید والامقام شهرستان خلخال گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور نهادینه و زنده است آسیبی از سوی بیگانگان متوجه ایران اسلامی نخواهد شد.

او گفت: مردم خلخال  همواره قدردان  نعمت ولایت هستند و احساس احترام به روحانیت و معنویت را در آئین‌های مختلف مذهبی و دینی و در مناسبت‌های ویژه سال  به نمایش می‌گذارند .

اسدی  با گرامیداشت یاد وخاطره آیت‌الله یکتایی موسس حوزه علمیه جعفریه خلخال افزود: مرحوم آیت‌الله یکتایی هویت مردم این منطقه بوده و در هدایت معنوی جامعه آن روز شهرستان به خصوص فراهم کردن زمینه حضور اقشار مختلف مردم در جبه‌های جنگ نقش مهمی را ایفا کرد.

وی بیان کرد: آیت‌الله یکتایی علاوه بر17 سال سنگربانی نماز جمعه  با تاسیس حوزه علمیه این شهرستان  قدم  مهمی در راه تعمیق ارزش های اسلامی گذاشت و خدمات ارزشمند این عالم مجاهد و نستوه همشه در یادها زنده خواهد بود.

در این آیین که  با حضور روحانیون،خانواده‌های معظم شهدا و جمعی از اهالی مومن خلخال در محل حوزه علمیه جعفریه این شهر برگزار شد برنامه‌های متنوعی از جمله پخش کلیپ شهدا ، مداحی و سخنرانی اجرا شد  و شرکت کنندگان یاد و خاطره شهدای روحانی و آیت‌الله یکتایی امام جمعه فقید این شهر را گرامی داشتند.

6018/7119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال شهدا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال