Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه طراحی، نصب و راه‌اندازی واحد بازیابی گوگرد پتروشیمی ایلام بر اساس دانش فنی ایرانی، امروز در حاشیه آخرین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امضا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تفاهم‌نامه طراحی، نصب و راه‌اندازی واحد بازیابی گوگرد پتروشیمی ایلام بر اساس دانش فنی ایرانی، امروز در حاشیه آخرین روز از سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست امضا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم نامه، گوگردگرانول به ظرفیت هشت هزار و ۸۱۵ تن در سال بین شرکت پتروشیمی ایلام و شرکت نورهان صنایع با بهره گیری از دانش فنی پژوهشگاه صنعت نفت در حضور جعفر توفیقی رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، حبیب الله بیطرف رئیس هیات مدیره شرکت مدیریت توسعه

صنایع پتروشیمی، رسول اشرف زاده مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، وشاپورتقی پور مدیرعامل پتروشیمی ایلام به امضا رسید.

مدیرعامل شرکت گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان در این مراسم با اشاره به انعقاد قرارداد گوگردزدایی در پتروشیمی ایلام گفت: صاحب این فناوری پژوهشگاه صنعت نفت است و بعد از اجرای این پروژه با توجه به سیاست هلدینگ مبنی بر استفاده حداکثری از دانش بومی و استفاده از توان ایرانی این فناوری در سایر واحدها هم اجرا خواهد شد.

اشرف زاده تاکید کرد: اجرای این پروژه موجب صرفه‌جویی ارزی ۱۰ میلیون یورویی، استفاده از توان و دانش ایرانی و همچنین اشتغال‌زایی می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام نیز در این مراسم، اجرای این پروژه را از منظر محیط‌زیستی مهم دانست و گفت: با اجرای این پروژه انتقال گاز H۲S با غلظت بالا که پیش از این قرار بود با لوله‌ای به طول ۱۴ کیلومتر از مجتمع پتروشیمی ایلام به پالایشگاه منتقل شود که موجب آلودگی محیط زیستی و خطرات

دیگری می‌شد از این چرخه حذف شده و کمک شایانی به حفظ محیط‌زیست منطقه خواهد کرد.

تقی‌پور خاطر نشان کرد:  اجرای این پروژه گاز H۲S را به جامد تبدیل و به فروش می‌رسد و علاوه بر حذف عامل تهدیدکننده محیط زیست تبدیل به محصولی سودآور برای مجتمع می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان دفاع مقدس اربعین حسینی نهمین کنگره بین المللی امام سجاد ع رژه نیروهای مسلح اردبیل نفت گاز و پتروشیمی پروژه پتروشیمی پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت