Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل حاجی پور شامگاه چهارشنبه در یکصد و نهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر رشت افزود: در مواقعی رفتار ما موجب لجبازی طلبکاران می شود، به گونه ای رفتار شود که مردم را از شهرداری منزجر نکنیم.

وی با اشاره به چندین مورد تجمع پیمانکاران طی ۲۵ روز اخیر خاطر نشان کرد: با هماهنگی های انجام شده با ناظر ، در آینده ای نزدیک موضوع تهاتر برای پیمانکاران انجام می شود تا از این طریق طلب های آنان به گونه ای پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت با تاکید بر ضرورت بهره گیری از سرمایه گذاران برای توسعه و عمران شهر اظهار داشت: شهرداری رشت پول ندارد اما از امکاناتی برخوردارست که می تواند جای پول را بگیرد.

وی با بیان این که جلسه های شورای اسلامی کلانشهر رشت بایستی حقیقی باشد، اضافه کرد: در این جلسه ها احساس صمیمیت نمی کنم و ما در تصمیمات شورا، بایستی کاری که شایسته و به صلاح است، انجام دهیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه با تاکید بر این که بایستی واقعیت ها از شهرداری به ما بیان شود، اظهار داشت: وظیفه ما نظارت بر مجموعه شهرداری است که بایستی در انجام این وظیفه خود دقیق باشیم.

بهراد ذاکری خاطر نشان کرد: تا زمانی که شفاف سازی نکنیم و مردم در جریان امور قرار نگیرند، اعتماد سازی صورت نمی گیرد بنابراین همه ما بایستی به این مهم توجه جدی داشته باشیم.

وی درباره پروژه جمع آوری آب ها در رشت و هزینه های انجام شده در اجرای این پروژه به عنوان بزرگترین بدهی شهرداری تصریح کرد: بایستی کارگروه فنی از بیرون شهرداری تشکیل تا حسابرسی مالی این پروژه انجام شود.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی رشت نیز در ادامه با تاکید بر این که شهردار و تیم کاری او بایستی منابع درآمدی شهرداری را افزایش دهند، گفت: پول شهرداری رشت در جیب مردم این کلانشهر است.

اسماعیل رمضانپور نرگسی افزود: بر اساس آمارها، چهار تا پنج درصد مردم عوارض به شهرداری پرداخت می کنند بنابراین ضروریست تا شهردار و تیم اقتصادی اش به دنبال درآمدهای پایدار و وصول مطالبات از مردم باشند.

در یکصد و نهمین جلسه شورای اسلامی رشت پیمان پارسا مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار مسافر در دفاع از لایحه انتقال و جابجایی ردیف بودجه این سازمان برای پرداخت حقوق عقب مانده سال ۹۸ و پاداش و مزایا بیان داشت: پرسنل این سازمان ۷۰۰ میلیون تومان حقوق معوقه دارند و دو ماه حقوق دریافت نکرده اند که در نهایت لایحه یاد شده با دو فوریت رای آورد.

رشت، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد.

۷۲۸۶/۲۰۰۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شورای اسلامی شهر رشت گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۴۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبل شورا؛ اختلافات طبیعی است
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند